Dette var ikke bra!!!
Vil vi rykke opp holder ikke det som ble vist i dag. Dårlig kvalitet på pasningsspillet og spillere som ikke taklet presset.
Sannsynligvis må vi forsterkes på en rekke plasser, hvis ikke blir vi en kasteball i tippeligaen. ( Hvis vi kommer ditt da. Og det gjør vi ikke med sånt spill som i dag.)
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Greit nok, en dårlig dag på jobben, men dette visste vi ville bli en meget vanskelig kamp... Det var ikke i denne kampen opprykket skulle sikres... Tror faktisk, basert på årets merklige resultater, at FFK kan tåle enda et tap og alikevel rykke opp... Den som venter får se...
:ffk::ffk::ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Er tross alt vår første sesong i divisjonen.
Tror vi vinner på Søndag (Hønefoss er inne i en svært dårlig periode) og da er sjansene fortsatt meget store for å rykke opp.
Personlig tar jeg det som en stor stor bonus om vi rykker opp, det er en sinnsyk prestasjon hvis gutta klarer det.
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Fredrikstad har blitt rundspilt av Sandefjord i 2 kamper iår, det vitner mer om Sandefjords styrke enn FFKs svakhet.
Tror vi reiser oss mot Hønefoss og tar 3 nye poeng, da vil vi ligge 4 poeng foran Sandefjord og 5 foran Hønefoss med 3 kamper igjen.
Kampene mot Godset og Moss borte blir avgjørende for om FFK rykker direkte opp.
Hvis dette stemmer, hvordan kan innsatsen svikte i en sånn kamp ?
Men vi må takle tap også, alle lag taper av og til, men de beste reiser seg etter tap og tar nye poeng. Jeg tror FFK gjør det, selv om gårsdagen var litt bekymringsfull. Spesielt er jeg bekymret dersom Eggen er sitert korrekt i en avis jeg nettopp leste, hvor han uttalte at FFK ikke spilte noen dårlig kamp.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hvem tror vi går gjenom hele høstsesongen uten tap?
Jeg mener det var de to beste lagene i 1.div. som møttes i går. Sandefjord har utvilsomt festet et visst grep på FFK, med to klare seire, både spillemessig og resultatmessig.
Søndagens kamp mot Hønefoss blir nok en helt annen match.
Jeg har klokketro på seier, og tror fortsatt på opprykk.
Men en ting er sikkert: Laget trenger all mulig støtte. Det er 4 kamper igjen, vi må gi laget full støtte, selv om kremfotballen skulle utebli.
Tipper nemlig følgende utfall av kampene:
FFK-Hønefoss hjemmeseier
Godset-FFK Uavgjort (seier med spill som mot Kamma)
MFK-FKK Uavgjort, frykter alltid lokaloppgjør
FFK-Oslo Øst Hjemmeseier...
Så nå er det bare å stå mannssterke på sidelinjen og heie inn våre staute karer, denne kampen skal vi og bør vi vinne...
:ffk::ffk::ffk:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Any given sunday
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914