Plankehaugens cupfinalebilletter - viktig info
Opprinnelig postet av Klokan
Og du har fortsatt for å stille dumme spørsmål.
Og det betyr? Hehe, tydligvis så vil du ikke skjønne men vi lar den ligge død der, ja jeg skal ha med meg de jeg skal sitte sammen med og prøve å få sitte sammen med de på Ullevål. Ha en fortsatt fortreffelig dag Klokan.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Og du har fortsatt for å stille dumme spørsmål.
Og det betyr? Hehe, tydligvis så vil du ikke skjønne men vi lar den ligge død der, ja jeg skal ha med meg de jeg skal sitte sammen med og prøve å få sitte sammen med de på Ullevål. Ha en fortsatt fortreffelig dag Klokan.
Så du skjønte det tilslutt
Bra!
Det som jeg synes er ille er at enkelte må ha alt med teskje ,... og derfor begynte jeg å svare til deg. Snakka med Lars i en halv time om onsdag og i løpet av halv time har jeg hørt så mange tette spørsmål så en må virkelig begynne å lure på om folk tenker i det heletatt. og derfor synes jeg at spørsmålet ditt var også unnødvendig. Innimellom så lurer jeg på om folk stiller spørsmål kun fordi de kjeder seg. Du har jo handla billetter selv før? da vet du vel hvordan det funker?
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
1. Bare de som får billett får mail/telefon/sms.
2. På mandag kommer kaoset til å være komplett på Aristokraten. Det vil nok ikke bli mulig å velge plass, i hvertfall ikke på mandag! Da vil billettene bli delt ut fortløpende etter det jeg har skjønt. Det kan faktisk hende man får bedre muligheter til å velge plasser utover i uka...
Jeg vil henge meg litt opp i pkt.2, Lars. Billettene vil bli delt ut fortløpende. Fra midten og utover, eller helt vilkårlig. På meg så virker alt håpløst amatørmessig.
Og til oppslag i Plankehjørnet i Demokraten.
Under Ta med medlemskort
Sesongkortinnehavere på Plankehaugenfeltet : Cupfinalebilletter kan hentes på Aristokraten fra og med mandag 9.okt. i kaffebaren i 1.etasje.
Dette står på fredrikstadfk.no: Medlemmer og sesongkortinnehavere kan kjøpe sine billetter i supporterbutikken i 2. etasje.
Dette er fra plankehaugen.no i dag : Hentefristen for billettene er innen 19. oktober. Plankehaugens billetter hentes ut i kaffebaren i 1. etasje på Aristokraten. Alle andre henter i butikken i 2. etasje.
25/9 sto det på plankehaugen .no at sesongkortinnehavere skulle opp i 2.etasje.
Hva er riktig Lars ?? Vi kan ikke stå i kø 2 steder samtidig. Skal vi i 1. el. 2 etasje ??
Sånnjeg har forstått det tidligere er at de som har sesongkort skal opp i 2. , mens de øvrige som har fått seg billett gjennom plankehaugenmedlemskap ( de uten PL- sesongkort ) skal møte i 1. etasje.
Håper på å få klarhet her også Lars. Blir forvirrende det som kommer ut av opplysninger om dagen. Eller har Demokraten skrevet feil denne gangen også ??
og der kommer det igjen ??? hvem snakker om kø ??? du har over 10 dager på deg for å hente billetten din Rune. Da trenger du ikke akkuratt å stå i kø vel ?????
Dinamo Zagreb
og der kommer det igjen ??? hvem snakker om kø ??? du har over 10 dager på deg for å hente billetten din Rune. Da trenger du ikke akkuratt å stå i kø vel ?????
Jeg vil ha best plass så mulig jeg Zoran. Har ikke lyst til å bli putta langt opp i hjørnet.
Og sånn jeg har forstått på deg så har jo du fått plass på langsiden, så for deg så spiller det vel mindre rolle.
Her er det du skrev tidligere: a det er masse igjen... jeg fikk error begynte på nytt og en to tre og jeg var inne... kjøpte postbanken siden da VG svingen er utsolgt
Og jeg som trodde at du skulle lede troppene.
Nå er det vel ganske så bankers at Zoran får billett fra Plankehaugen i tillegg til dem han kjøpte selv da
Da gjorde han sikkert som meg, kjøpte billetter han kan gi til andre, men slev skal stå sammen med plankehaugen!
Håper jeg da... Så til en annen ting. Plankehaugen kommer jo til å stå, da er det vel ikke heeeeelt krise om man ikke har billett ved siden av en man skal sammen med, man står jo stort sett oppå hverandre likevel...
takk og pris frekkrik at det er endelig noen som skjønner dette da......
Plankehaugen skal stp der hvor dem pleier å stå i svingen. altså har du lyst å stå og å synge da er det ikke noe problem... og når det gjelder Zoran , han skal også stå der hvor han pleier å stå på Ullevål.
Dinamo Zagreb
Plankehaugen skal stp der hvor dem pleier å stå i svingen. altså har du lyst å stå og å synge da er det ikke noe problem... og når det gjelder Zoran , han skal også stå der hvor han pleier å stå på Ullevål.
Vi skal vinne finaaaaaaalen! Tenkte jeg det ikke... Bruke den logiske sansen innimellom, så løser det meste seg!
Jeg skjønner at Plankehaugen skal være i VG-svingen. Men denne gangen får vi vel utdelt plassbilletter vel ?? Ikke bare stime inn sånn som vi har pleid og gjort. Har du svar på dette også Zoran ??
Og ja , jeg er glad hvis jeg får se deg på din faste plass Zoran, men det du skrev tidligere, var det bare tull det da eller ??
og når det gjelder Zoran , han skal også stå der hvor han pleier å stå på Ullevål.Godt å høre.
Dæven, for et trøkk det kommer til å bli. :D
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
når det gjelder Zoran , han skal også stå der hvor han pleier å stå på Ullevål.
Det lover godt.
Personlig kan jeg tenke meg at de som synger, de synger, og stiller seg sammen med resten av de som synger, uavhengig av plassbilletter, vil jeg anta. Det kan umulig være så forbanna viktig.
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
"Programming is like sex, one mistake and you have to support it for the rest of your l
Dinamo Zagreb
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Martin_
Noen som veit når bussbillettene blir lagt ut og evt. hvor mange busser som drar?
Bussbilletter er å få kjøpt i mårra. Snakka med Ulf Berg i stad, og han sa at det ikke er noe problem med å få tak i 100-110 busser hvis interessen er til stede.
FFK tar hjem pokalen i år:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914