Hellas - Norge
---------------------------
http://keiko99.net
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av keiko99
Norge ligger unner etter 32 min
Mens Sverige har vunnet 2-0 over Spania med Rami i mål. Moro!
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Forferdelig linjemann!!
Norge blei jo snytt for et mål der!
Men når døm ikke setter sjansene sine så hjelper det ikke!!
ja dem har nok det, men både hellas of tyrkia har nemlig en kamp mindre spilt og møtes dem kan ikke begge tape. ved uavgjort må ett av laga passere norge
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
se dagbladet driter seg litt ut i denne utalesen: Norge har best målforskjell
ja dem har nok det, men både hellas of tyrkia har nemlig en kamp mindre spilt og møtes dem kan ikke begge tape. ved uavgjort må ett av laga passere norge
Det går på innbyrdes så Hellas leder den tabellen allerede nu..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
FFK tar hjem pokalen i år:)
Det ække jeg sikker på! Hadde Braaten kommet inn før hadde vi også hatt en større sjans!
Eller hvis Toth hadde vært norsk, da hadde vi værtfall vinni!!
GP har jo klippekort på landslaget da men...
Håper raymond eller simen kunne få prøve seg i privatlandskampen i november.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det ække jeg sikker på! Hadde Braaten kommet inn før hadde vi også hatt en større sjans!
Eller hvis Toth hadde vært norsk, da hadde vi værtfall vinni!!
Carew er jo en mye bedre spiller enn både braaten og Toth til sammen. Sterk som en ukse og rask som en puma! Ingen vanlig kombinasjon
Opprinnelig postet av Martin
GP har jo klippekort på landslaget da men...
Håper raymond eller simen kunne få prøve seg i privatlandskampen i november.
Nå har det seg slik at MGP er en god del bedre enn de to du nevner der. Om de hadde vært like gode, så hadde de ikke vært i FFK.
Med spillet til Kvisvik denne sesongen, så er han vel strengt talt langt unna landslaget. Problemet til Kvisvik er totalt mangel på internasjonalt snitt. Han har godt overblikk og gode pasninger, men i landskamper hvor det er vesentlig høyere tempo, så tror jeg han hadde falt igjennom. Er vel strengt talt ingen på FFK som forløpig er gode nok for landslaget, men spillere som Bertelsen, Brenne, Tarik og Staw KAN få sjansen om de fortsetter utviklingen.
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Hehe!
Med spillet til Kvisvik denne sesongen, så er han vel strengt talt langt unna landslaget. Problemet til Kvisvik er totalt mangel på internasjonalt snitt. Han har godt overblikk og gode pasninger, men i landskamper hvor det er vesentlig høyere tempo, så tror jeg han hadde falt igjennom.
Enig, selv om jeg synes Kvisvik har vært veldig god denne sesongen. Det er stor forskjell på å være god i tippeligaen og på å være god på et internasjonalt nivå. Det er få spillere i Norge som er gode nok for landslaget, og de som er der, hører til de svakeste/mest ujevne. Duoen Hæstad/Strømstad er kanskje et hederlig unntak.
Men akkurat pasningsfoten til Kvisvik hadde vært helt grei å ha på banen nå i EM kvaliken.
Opprinnelig postet av Holters
Er vel strengt talt ingen på FFK som forløpig er gode nok for landslaget, men spillere som Bertelsen, Brenne, Tarik og Staw KAN få sjansen om de fortsetter utviklingen.
Enig her også, men hva med Bjørkøy? Selv vil jeg ikke utelukke ham før jeg har sett ham prøve seg på et høyere nivå. Vanvittig klok spiller, og slike kommer godt med også på landslaget. Apropos, det er synd Piiroja ikke er norsk!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914