FFK - Odd Grenland
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Ansvarlig redaktør
Får håpe på en 2 omgang med skikkelig gnist da!!
Vi har hatt ballen mest i 1omgang,men det er Odd som har hatt sjansene..
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
jeg har nå begynt å legge inn potensielle reiseruter for sesongen 2007, for undere må skje om ikke det blir lokaloppgjør mot Sparta og Moss neste år... Nesten synd Follo rykker ned, for da hadde det i alle fall vært noen korte turer... Helsikke, lukter ikke akkurat champis av detta her nei, og fortsetter de på denne måten blir det dobbel tragedie med tap i cupen også...
FY F*******************************************************************************************n
Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...
Dama kommer hjem fra ei uke på besøk hos foreldra sine, så synes synd på ho... Kommer ikke til å være ei smørblid gutt som møter ho om det skulle bli tap gett!
Ansvarlig redaktør
Edit: HERREGUD for et drittmål Molde fikk!!! Må være årets største keepertabbe!
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Og selvfølgelig var det Molde som måtte få sånt drittmål!!
God bedring, Dagfinn=)
Opprinnelig postet av Holters
Så intervju med Nordlie nuh... Den karen ser ut til å kunne sin fotball! Presise vurderinger av Viking-kampen (sett på den i øyekroken) og hva de skal endre på i pausen. Håper Eggen er like presis ovenfor gutta våre i pausa nå - vi trenger det!
Om Eggen hadde gitt halvparten av kjeften til spillerne som Nordlie ga til noen av tilskuerne (!) på Viking Stadion i førsteomgang så bør det bli heltente spillere som går ut på matta i andreomgang... Men frykter Eggen tar en av sine trøstetaler i steden for, ettersom "i slike stunder har ikke kjeft noen mening", som han kommer med etter hvert stortap i hvert fall.
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Ansvarlig redaktør
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viktig!!!! Brenne
1-1 !!!!!!!!!!!!!!
Ansvarlig redaktør
God bedring, Dagfinn=)
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914