Brann-RBK
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Jaaaaaaa, RKB scoret 0-1
Nødvendig å lage en ny tråd om dette?
---------------------------
Burn in hell, por favore..
Ja, tydligvis, siden jeg ikke fant den andre du sikkert sikter til . At du gidder og svare på denne er jo også ganske bra da.
Ta en titt her professor, Brann - RBK.
Burn in hell, por favore..
Opprinnelig postet av FFK1903
Håper da vitterlig Brann vinner denne. Med RBK-seier i dag så er de nesten allerede seriemester, og da kan brått Viking utnytte det og vinner mot Rosenborg i neste kamp. Vinner Brann, bør RBK vinne kampen mot Viking.
Vel, vinner RBK i dag og mot Viking, så kommer til til Fredrikstad som seriemestre og det kan VI brått utnytte!
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av bønna
Ja, tydligvis, siden jeg ikke fant den andre du sikkert sikter til . At du gidder og svare på denne er jo også ganske bra da.
Ta en titt her professor, Brann - RBK.
Fint du kaller meg proffessor, denne tråden du linker til er startet før denne kampen begynte , så sorry at den har samme overskrift, ugggh min feil.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FFK1903
Håper da vitterlig Brann vinner denne. Med RBK-seier i dag så er de nesten allerede seriemester, og da kan brått Viking utnytte det og vinner mot Rosenborg i neste kamp. Vinner Brann, bør RBK vinne kampen mot Viking.
Vel, vinner RBK i dag og mot Viking, så kommer til til Fredrikstad som seriemestre og det kan VI brått utnytte!
Vel, om RBK taper i dag, vinner neste kamp, mens Brann ikke vinner, så reiser de også til Fredrikstad som seriemester. På en annen side, da har ikke Brann noe å spille for heller, utenom æren, når de møter Viking borte i siste serierunde. Er RBK allerede seriemester etter dagens runde (har bedre målforskjell, men ikke mye dog) så kan det gjøre sitt til at de slapper av mot Viking.
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Er bare å gratulere Rosenborg med gullet i år...
En fortjent seier... De 1000 RBKsupporterene lagde mer liv enn resten av Brann stadion,det står det respekt av!!
Så skal bli spennende å se hva de gjør med trenerkabalen der oppe neste sesong
Syntes Brannsupporterene bør være flaue over åssen de opptrådte idag.. Eggkasting,bluss på og utenfor banen!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Opprinnelig postet av HectorFFK
Digg at RBK vant, unner ikke de arrogante bergens-folka en dritt! også vinner rbk mot viking neste helg og sikrer seg seriegullet....også slækker`m på stadion så ffk vinner greit :)
de har nå forsåvidt sikra seg seriegullet uansett. for å miste det så må de tape begge resterende kamper, og hvis de taper begge kamper med minimum 1-0 så må brann fortsatt score 12 mål de to siste rundene for å bli seriemester.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914