Kontraktløsspiller på vei!
Henrik_RykteEkspert
Ble medlem: 27 okt 06
Lagt til: 27 okt 06, 19:32
Endret: 27 okt 06, 20:59
det ryktes nå at en ny kontraktløsspiller er på vei til FFK.. Dette er rykter jeg har fra en sentral mann i Manchester United. Det gjelder en spiss, han er liten, litt kraftig, full av muskler og har målteft. Dette er større enn M. Allbäck!
Jeg kan desverre ikke si navnet på spilleren nå, men når tiden er inne vil jeg si det!
Mvh. Henrik
OBSOBS, F-B! Dette er kun BS!, mao. ikke noe å skrive om
Kan ikke bekrefte noe
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
"Det gjelder en spiss, han er liten, litt kraftig, full av muskler"
Rooney???????
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Henrik_RykteEkspert
Kan ikke bekrefte dette, men spilleren vil bytte til en mindre klubb pga. han vil ha mer tid til familien.
Altså....
De som spiller for Man Utd bor rundt omkring der nede.. Så hvorfor skal de dra milevis unna for å spille for en mindre klubb OG få mer tid til familien??
Hei,
det ryktes nå at en ny kontraktløsspiller er på vei til FFK.. Dette er rykter jeg har fra en sentral mann i Manchester United. Det gjelder en spiss, han er liten, litt kraftig, full av muskler og har målteft. Dette er større enn M. Allbäck!
Jeg kan desverre ikke si navnet på spilleren nå, men når tiden er inne vil jeg si det!
Mvh. Henrik
OBSOBS, F-B! Dette er kun BS!, mao. ikke noe å skrive om
Kan ikke bekrefte noe
Dette sier en klåpe som har skrevet 2 innlegg, regner du med å bli tatt seriøst da, en kan vel også bare se på brukernavnet hans. Sikkert en gjøk fra Moss.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Jeg er klar over dette, men man kommer seg ikke unna media ved å forbli boende i England. Dessuten er det ikke vanlig å låne kontrakløsespillere;-)
Greit nok,en liten blings av meg angående "kjøp,lån" og det fjernet jeg med engang igjen
Men min menig er et at dette er bullcrap!!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
2006: CL, RL, "the double"...
OBSOBS, F-B! Dette er kun BS!
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914