Siste kampen på stadion
Er vel noe for TIFO gruppa dette ja. Bør absolutt feires - er jo siste kamp på gamle ærverdige stadion og ja. Er verdt et verdig farvell
Vi supportere skal hvertfall gaule litt ekstra
---------------------------
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
FFK for alltid!
Guttæne mot Cupgull nr. 11
Stafion MÅ fylles siste seriekamp. Her bør det mobiliseres....
Håper bare stemmen min leges brukbart de neste seks dager, tok meg helt ut på Ullevåll idag. Godt at det mest sansylig er siste kamp om en uke....
EDIT: Opps, glemte cupfinalen. Får knaske repsil i lange baner...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Siste kamp på vår gamle stadio ja...er så jævli heldig å ha billett
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Opprinnelig postet av kjekkar
er det noen billetter igjen til den kampen? evnt hvor mange..?
Sikkert masse billetter igjen tipper det er igjen 4-5000 ihvertfall.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
er det noen billetter igjen til den kampen? evnt hvor mange..?Sikkert masse billetter igjen tipper det er igjen 4-5000 ihvertfall.
Jeg var inne på Billettservice i stad, og i hvert fall ifølge systemet deres, så er det bare ståplassbilletter igjen (evt. enkle sitteplassbilletter, jeg vet ikke - jeg kjørte "default" søk etter to billetter). "Frykter" at det kan bli fullt på stadion, gitt...
Men blir det virkelig siste kamp på stadion? Forhåpentligvis blir det det for FFK 1, men jeg antar at FFK 2s hjmmekamp i kvalifiseringa til 2. divisjon skal spilles på Fredrikstad stadion?
Mulige scenarier er vel:
1: FFK på sikker plass i Tippeligaen etter siste runde, FFK 2 spiller kvalik mot Kvik.
2: FFK redder plassen etter kvalik, FFK 2 spiller kvalik mot Kvik.
3: FFK rykker ned etter kvalik, FFK 2 slipper å spille...
Men jeg orker ikke å bruke noe særlig energi på å bekymre meg for alternativ 3. Det har vært nok bekymringer nå!
Er iallefall utsolgt for sitteplasser da en bekjent skulle bestille dette i dag. Da er det solgt en del vil jeg tro..
Der var Lucky Luke litt kjappere enn meg på avtrekker`n ja.
-exit body, exit mind-
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av Magnum
Opprinnelig postet av ffk-4ever
er det noen billetter igjen til den kampen? evnt hvor mange..?Sikkert masse billetter igjen tipper det er igjen 4-5000 ihvertfall.
Jeg var inne på Billettservice i stad, og i hvert fall ifølge systemet deres, så er det bare ståplassbilletter igjen (evt. enkle sitteplassbilletter, jeg vet ikke - jeg kjørte "default" søk etter to billetter). "Frykter" at det kan bli fullt på stadion, gitt...
Men blir det virkelig siste kamp på stadion? Forhåpentligvis blir det det for FFK 1, men jeg antar at FFK 2s hjmmekamp i kvalifiseringa til 2. divisjon skal spilles på Fredrikstad stadion?
Mulige scenarier er vel:
1: FFK på sikker plass i Tippeligaen etter siste runde, FFK 2 spiller kvalik mot Kvik.
2: FFK redder plassen etter kvalik, FFK 2 spiller kvalik mot Kvik.
3: FFK rykker ned etter kvalik, FFK 2 slipper å spille...
Men jeg orker ikke å bruke noe særlig energi på å bekymre meg for alternativ 3. Det har vært nok bekymringer nå!
Man SITTER vel ikke på kamp??
Opprinnelig postet av Mustang
Det pleier å være ganske mange som sitter. Så vidt jeg har forstått, er det ganske vanlig på sittetribunene....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er igjen kun 1500 ståplassbilletter.
Da bør det bli fullt vil jeg tro. Det er så uendelig mye bedre å gå til den kampen med nesten sikker plass enn den usikkerheten om det blir nedrykk eller ei. Og en bedre sparringspartner enn Rosenborg kunne vi jo ikke fått, ettersom de er det beste laget i Norge. Slår vi dem og Molde slår Sandefjord, så har vi bedre selvtillit enn dem når vi møtes til dyst.
Opprinnelig postet av Magnum
Opprinnelig postet av Mustang
Det pleier å være ganske mange som sitter. Så vidt jeg har forstått, er det ganske vanlig på sittetribunene....
Ja, dessverre:)
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Har stor tro på at dette blir en knall-avslutning på en morsom sessong. La oss støtte laget maksimalt, og kjøre over Rosenborg både på tribunen og på banen!!!
Nå er det minimalt med billetter igjen så dette blir en forrykende fotballfest, på en stadion med elleville FFK fans!!!
Gleder meg værre enn en unge på julaften
- Fredrikstad norgesmester 2006 - :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914