Menigheden mistet drømmeplassene
Noen som har fått med seg dette?
Da kan vi vel egentlig legge hele den diskusjonen død en gang for alle: Uansett hva klubben tidligere har sagt, lovet eller hva som helst, så hadde ikke Plankehaugen fått lov til å ha plasser midt på langsiden.
Start har for øvrig fått tildelt plasser slik på de lyseblå feltene nede til venstre:
Oversikt over Sør Arena
Legg merke til at prisene er ganske stive (2100 kr) for de plassene nærmest midten. Ta da et forbehold om at det ikke er de prisene merket med "moderasjon" som gjelder for hele Menigheden (1050 kr). Skulle de blitt plassert helt midt på, så ville nok prisene vært enda høyere. Kan tenke meg det hadde blitt baluba her inne med slike priser.
Da kan vi vel egentlig legge hele den diskusjonen død en gang for alle: Uansett hva klubben tidligere har sagt, lovet eller hva som helst, så hadde ikke Plankehaugen fått lov til å ha plasser midt på langsiden.
Start har for øvrig fått tildelt plasser slik på de lyseblå feltene nede til venstre:
Oversikt over Sør Arena
Legg merke til at prisene er ganske stive (2100 kr) for de plassene nærmest midten. Ta da et forbehold om at det ikke er de prisene merket med "moderasjon" som gjelder for hele Menigheden (1050 kr). Skulle de blitt plassert helt midt på, så ville nok prisene vært enda høyere. Kan tenke meg det hadde blitt baluba her inne med slike priser.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Noen som har fått med seg dette?
Mulig jeg har misforstått, leste bare raskt gjennom artikkelen, men spillertunellen blir vel uansett på motsatt langside av hvor Plankehaugen eventuelt ville stå? Og det var vel bare på midt den langsiden der spillertunellen er at man ikke kan plassere supportere av sikkerhetsmessige grunner?
Opprinnelig postet av Costanza
Mulig jeg har misforstått, leste bare raskt gjennom artikkelen, men spillertunellen blir vel uansett på motsatt langside av hvor Plankehaugen eventuelt ville stå?
Ingen anelse.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914