Tips hvis vi havnerpå kvallik
Tipp en lapp med følgende resultater
FFK-RBK B
HamKam-Stabæk H
Molde-Sandefjord B
Start-Odd B
Viking-Brann H
VIF-Tromsø B
Den oppmerksomme leser har skjønt at det er nettop dette som må skje hvis vi skal havne på kvallik. Men hvis du har levert inn en oddslapp med disse kampene, tippet for en 10er, og alle går inn, vinner du så mye penger at du kan dra på bortekampen i kvalliken...
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Tipp en lapp med følgende resultater
FFK-RBK B
HamKam-Stabæk H
Molde-Sandefjord B
Start-Odd B
Viking-Brann H
VIF-Tromsø B
Den oppmerksomme leser har skjønt at det er nettop dette som må skje hvis vi skal havne på kvallik. Men hvis du har levert inn en oddslapp med disse kampene, tippet for en 10er, og alle går inn, vinner du så mye penger at du kan dra på bortekampen i kvalliken...
Tja, kan kanskje være greit å spandere en 10`er på den lappen der... Uansett gode penger å ha med seg videre....
Måtte det fryse til is en varm plass for den bongen går inn...
---------------------------
Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...
Gråt om kapp med regnet når biletten var sikra i dag...
He-he...genialt. På Playit ble det 200 i odds, satte kr.25 og kan innkassere kr. 5000 hvis alt skulle gå ad dundas.
En bittebitteliten trøst.
---------------------------
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Opprinnelig postet av keiko99
vg har motatt tips om hvem som rykker ned
Fritt valg av ekspertmeninger der. Jeg stiller meg bak denne:
Tore Strand, Bergens Tidende: Sandefjord går ned på målforskjell. Odd Grenland tar kvalikplassen.
- Viking slår Brann. Martin Andresen er syk, og det har vært mye rot rundt skottene i Brann, så jeg tror Viking vinner på motivasjon. I tillegg tror jeg Molde tar Sandefjord. De vil ikke avslutte sesongen uten å reise seg etter 0-8-tapet sist. Jeg tror også at HamKam vinner, og dermed går Sandefjord ned på målforskjell.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914