Kvalikk
Opprinnelig postet av keiko99
er det ikke slik kvalik over alt da FFK1903 ? (england,italia osv)
Så vidt jeg vet er det ikke det i det engelske ligasystemet i hvert fall. I Italia gjør de så mye rart så der har jeg ikke helt oversikten, men tror de fleste ligaene kjører kun direkte nedrykk, uten kvalifisering. I Italia tror jeg at jeg har sett kvalifseringskamper, men mulig det var det ene året tre lag endte på samme poengsum i Serie A og de spilte om hvem av de som skulle rykke ned.
---------------------------
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
i england spilles det kun kvalifisering om opprykk.
jeg synes det norske systemet er bra jeg. hvis det nå en gang er slik at tippeligalaget alltid vinner, så er det jo en såpass nivåforskjell at kvaliteten blir opprettholdt ved at flest mulig forblir i tippeligaen.
med ffk til champions league!
Det "engelske" systemet hadde ikke vært dumt, med play-off kamper om den siste opprykksplassen. Hadde ikke bare skapt mer blest om "kvalikken", men også heva nivået og erfaring på det å yte når det gjelder. Men et resultat av dette hadde nok vært at TL måtte ha økt med et par lag. Tre topplag rett ned i en så liten serie som nå hadde nok blitt for mye utskiftning på sikt. Og kan noen please få ut fingern å skjønne at reservelag og egen reservelagsserie er det beste for rekrutteringa til toppklubbenes A-lag. Tullet som er nå med at 2.lag blir døtta ned etter hvordan 1.laget ligger an blir for dumt ...
math
Odd leder bare 7-1 .. Jarstein putta på Straffe, snakk om å bli latterlig gjort da
Svensk Magi
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914