Pål fortsetter?
Så akkurat et intervju med Pål A på tv2. Sliter med mageproblemer, men håper å være klar til søndag.
Han sa at jo bedre man spiller jo bedre kontrakt får man.
Jeg velger å tolke det slik at han ønsker å fortsette neste år også!!!!!!
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Håper det er tv2 som har lite å lage reportasje om. Pål mente selv at han kunne starte.
Opprinnelig postet av Bob Page
Grøss, hvem f*en setter vi inn da, hvis Pål er syk ? Multe ?
Bjørkøy. Szekeres på venstre.
Ansvarlig redaktør
Blir nok denne backrekka:
Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Szekeres
Bertelsen rekker nok dessverre ikke kampen.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det bør være Bjørkøy på venstre, berg på midten.....
JA. Støttes 100%
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det bør være Bjørkøy på venstre, berg på midten.....er du gal... mister en viktig spiller som lager litt rom for andre + at han er i stand til å skåre selv... vi trenger bjørkøy på midten, men tilbake til det tråden handler om PAC.. Han blir klar og jeg er sikker på han tar 1 år til..
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Semper Fi - Evig Troskap
FFK for Alltid!
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvorfor kan vi ikke bruke Kvisvik på midten, de fleste husker vel hvordan han herjet med Tromsø i sommer, han er vel nidtbanespiller og ikke en kantspiller?
Ja husker den kampen, Kvisvik var rå! Han sa jo selv at han trivdes bedre i den rollen, kunne gå dypere og fordele baller oppover. Men midtbanen er vel "full" allerede?
Opprinnelig postet av ST
Tja, er ikke helt fan av Szekeres, men helt enig i det Keiko99 sier,. Trenger Bjørkøy på midten, og får heller bare bruke Szekeres mener jeg.. Hadde jo vært knall med en frisk Bertie, men det er vel ute av bildet.. =(
Nå spilte vel Tamaz ganske bra mot Sandefjord sist i serien da.
jeg mener dette laget bør starte i cupfinalen:
rami
czwartek - gerrbrand - raio - bjørkøy
brenne - berg - ramberg
tarik - toth - raymond
Frihet for Ultras!
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Opprinnelig postet av ST
Tja, er ikke helt fan av Szekeres, men helt enig i det Keiko99 sier,. Trenger Bjørkøy på midten, og får heller bare bruke Szekeres mener jeg.. Hadde jo vært knall med en frisk Bertie, men det er vel ute av bildet.. =(
Nå spilte vel Tamaz ganske bra mot Sandefjord sist i serien da.
Men betyr det at han spiller bra nå..? Han er jo ikke helt stabil i prestasjonene.. Syns man skal kjøre: Shaaban -- PAC , Gerrbrand, Piiroja, Bjørkøy -- Brenne, Ramberg, Kvisvik -- Mackie , Tóth , Tarik
Semper Fi - Evig Troskap
FFK for Alltid!
Morgan vil strekke seg langt for at Pål fortsetter - og gjerne i mange år til:
http://www.demokraten.no/lokalsport/article2409782.ece
Pål har vel aldrig vært så god som i år - etter at han ble proff på heltid og kjøpt fri fra jobben av FFK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914