Pål fortsetter?
Så akkurat et intervju med Pål A på tv2. Sliter med mageproblemer, men håper å være klar til søndag.
Han sa at jo bedre man spiller jo bedre kontrakt får man.
Jeg velger å tolke det slik at han ønsker å fortsette neste år også!!!!!!
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Å TROFEET LØFTAS HØYT PÅ ULLEVÅL!!
Håper det er tv2 som har lite å lage reportasje om. Pål mente selv at han kunne starte.
Opprinnelig postet av Bob Page
Grøss, hvem f*en setter vi inn da, hvis Pål er syk ? Multe ?
Bjørkøy. Szekeres på venstre.
Ansvarlig redaktør
Blir nok denne backrekka:
Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Szekeres
Bertelsen rekker nok dessverre ikke kampen.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det bør være Bjørkøy på venstre, berg på midten.....
JA. Støttes 100%
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Det bør være Bjørkøy på venstre, berg på midten.....er du gal... mister en viktig spiller som lager litt rom for andre + at han er i stand til å skåre selv... vi trenger bjørkøy på midten, men tilbake til det tråden handler om PAC.. Han blir klar og jeg er sikker på han tar 1 år til..
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Semper Fi - Evig Troskap
FFK for Alltid!
Opprinnelig postet av ST
Tja, er ikke helt fan av Szekeres, men helt enig i det Keiko99 sier,. Trenger Bjørkøy på midten, og får heller bare bruke Szekeres mener jeg.. Hadde jo vært knall med en frisk Bertie, men det er vel ute av bildet.. =(
Nå spilte vel Tamaz ganske bra mot Sandefjord sist i serien da.
jeg mener dette laget bør starte i cupfinalen:
rami
czwartek - gerrbrand - raio - bjørkøy
brenne - berg - ramberg
tarik - toth - raymond
Frihet for Ultras!
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Opprinnelig postet av ST
Tja, er ikke helt fan av Szekeres, men helt enig i det Keiko99 sier,. Trenger Bjørkøy på midten, og får heller bare bruke Szekeres mener jeg.. Hadde jo vært knall med en frisk Bertie, men det er vel ute av bildet.. =(
Nå spilte vel Tamaz ganske bra mot Sandefjord sist i serien da.
Men betyr det at han spiller bra nå..? Han er jo ikke helt stabil i prestasjonene.. Syns man skal kjøre: Shaaban -- PAC , Gerrbrand, Piiroja, Bjørkøy -- Brenne, Ramberg, Kvisvik -- Mackie , Tóth , Tarik
Semper Fi - Evig Troskap
FFK for Alltid!
Morgan vil strekke seg langt for at Pål fortsetter - og gjerne i mange år til:
http://www.demokraten.no/lokalsport/article2409782.ece
Pål har vel aldrig vært så god som i år - etter at han ble proff på heltid og kjøpt fri fra jobben av FFK.
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvorfor kan vi ikke bruke Kvisvik på midten, de fleste husker vel hvordan han herjet med Tromsø i sommer, han er vel nidtbanespiller og ikke en kantspiller?
Ja husker den kampen, Kvisvik var rå! Han sa jo selv at han trivdes bedre i den rollen, kunne gå dypere og fordele baller oppover. Men midtbanen er vel "full" allerede?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914