Husk meg
Brukernavn
Passord

På TV?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 11 nov 06, 10:41

Hadde planer om å rigge meg til med en 3- litersdunk med rødvin og se på cupfinaleshow på TV i kveld, men kan ikke finne no sånt i programmet. Pleier det ikke å være no sånt æ?

Eller er det i min eksteme navlebeskuende verden at jeg tror at hele norge er opptatt av FFK og cupfinale?


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 11 nov 06, 10:58
Ser ikke ut som det er no gett. Ble litt skuffa jeg også. Heldige de som drar innover i dag og får med seg showet live med Lassie n The Lads å greier. Blir garantert trøkk.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 11 nov 06, 11:06
Endret: 11 nov 06, 11:07

tv2 sender på søndag fra kl 12, det samme gjør tvøstfold, som på fredag hadde masse cupgreier med musikkvideo o.s.v... Senkveld på tv2 hadde på fredag ett innslag med Raymond Kvisvik og Thomas Numme... Og nrk og svabø hadde med brian west og birger madsen...så har vært mye...

Idag Lørdag vet jeg ikke om no program, men har vært masse om begge lag den siste uka...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


moradi

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 jun 06
Innlegg: 4

Lagt til: 11 nov 06, 16:15
Tror Tvøstfold starter kl 10 i morra

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 11 nov 06, 18:37
har vært det før med dan børge eller ett eller annet. er vel ikke akkurat noe resten av landet vill se desverre

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 11 nov 06, 22:44
Skulle vært artig å sett om det hadde blitt show på TV på lørdagskvelden hvis VIF, Brann eller RBK var i finalen...

Jeg mener at det alltid har vært show på lørdagskvelden før om åra. Men TV2 er "nye", siden de kun har hatt eksklusiv avtale i ett år snart.

Med eksklusive avtaler forsvinner sånne ting, vettu.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 12 nov 06, 07:29

Opprinnelig postet av Asgeir
Skulle vært artig å sett om det hadde blitt show på TV på lørdagskvelden hvis VIF, Brann eller RBK var i finalen...

Jeg mener at det alltid har vært show på lørdagskvelden før om åra. Men TV2 er "nye", siden de kun har hatt eksklusiv avtale i ett år snart.

Med eksklusive avtaler forsvinner sånne ting, vettu.

 

Here we go again med det evige maset om TV2/TV og Brann, RBK, LSK, VIF og førsterett, hvem som blir prioritert osv. Et tips HOLD OPP!!!!!

 

Tidligere har vel Dan Børge hatt show fordi han faktisk har hatt sendetid fra 8-10 eller noe sånt. Nå har han kjempesjansen klokka 6-7 eller noe sånt, dessuten har TV2 fotballrettighetene og ikke NRK.


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 12 nov 06, 21:25
Noen som vet om finalen går i reprise i morra? har lyst til å gjennopplive gode minner

espinho_cruz

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 nov 06
Innlegg: 13

Lagt til: 12 nov 06, 21:29

TV2 Zebra pleier å vise kamper i reprise på mandager, men om det gjelder cupfinalen vet jeg ikke... Men det hadde vært fint det ja! Fantastisk dag dette her!

 

RØDE OG HVITE ER DE BESTE


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 12 nov 06, 21:34
Endret: 12 nov 06, 21:35
HEIA HEIA FREDRIKSTAAD

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 19 nov 06, 14:15
Opprinnelig postet av oleberg

Here we go again med det evige maset om TV2/TV og Brann, RBK, LSK, VIF og førsterett, hvem som blir prioritert osv. Et tips HOLD OPP!!!!!

 Tidligere har vel Dan Børge hatt show fordi han faktisk har hatt sendetid fra 8-10 eller noe sånt. Nå har han kjempesjansen klokka 6-7 eller noe sånt, dessuten har TV2 fotballrettighetene og ikke NRK.



Mitt poeng var at TV2 "forvalter" sin medieavtale helt annerledes enn det NRK har gjort tidligere, og at det derfor blir endringer i prioriteringer, praksis og resultat. TV2 driter en lang marsj i tradisjon og kultur, så lenge de tjener penger på noe helt annet...

Og da er vi tilbake til min opprinnelige mening om mediavtalen; en medieavtale inneholder
mye mer enn kroner og øre... Forbundet tjente masse penger på den (og Rune Hauge, seff), men TV2 taper penger, og kommer til å søke nye veier for å tjene inn sin milliard, og de nye veiene behøver absolutt ikke være til beste for norsk fotball i sin helhet...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 19 nov 06, 16:30
Opprinnelig postet av Asgeir


Og da er vi tilbake til min opprinnelige mening om mediavtalen; en medieavtale inneholder
mye mer enn kroner og øre... Forbundet tjente masse penger på den (og Rune Hauge, seff), men TV2 taper penger, og kommer til å søke nye veier for å tjene inn sin milliard, og de nye veiene behøver absolutt ikke være til beste for norsk fotball i sin helhet...


Mener du det har vært for lite fotball på TV?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 19 nov 06, 17:24
nei, men jeg mener det har vært laber kvalitet på mye av det rundt selve fotballen

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 22 des 06, 13:19
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Asgeir


Og da er vi tilbake til min opprinnelige mening om mediavtalen; en medieavtale inneholder
mye mer enn kroner og øre... Forbundet tjente masse penger på den (og Rune Hauge, seff), men TV2 taper penger, og kommer til å søke nye veier for å tjene inn sin milliard, og de nye veiene behøver absolutt ikke være til beste for norsk fotball i sin helhet...


Mener du det har vært for lite fotball på TV?


De har brukt denne sesongeg på å få oversikt over inntjeningsgrunnlaget, så vil de til neste år sette igang tiltak som gjør at de tjener inn penga sine. Avtalen gjelder i 2 år til, og endring i policy vil garantert endres.

TV2 og Canal+ har allerede begynt å surmule over at de ikke får igjen penga de har lagt ned i dette... Salget av internett-overføring og kjøpekanaler har langt fra svart til forventningene, har jeg mistanke om.

At kvaliteten på selve sendingene er så som så er nok bare en måte å forsøke å minimere kostnadene på, er jeg redd.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 25 des 06, 18:58

Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Asgeir


Og da er vi tilbake til min opprinnelige mening om mediavtalen; en medieavtale inneholder
mye mer enn kroner og øre... Forbundet tjente masse penger på den (og Rune Hauge, seff), men TV2 taper penger, og kommer til å søke nye veier for å tjene inn sin milliard, og de nye veiene behøver absolutt ikke være til beste for norsk fotball i sin helhet...


Mener du det har vært for lite fotball på TV?


De har brukt denne sesongeg på å få oversikt over inntjeningsgrunnlaget, så vil de til neste år sette igang tiltak som gjør at de tjener inn penga sine. Avtalen gjelder i 2 år til, og endring i policy vil garantert endres.

TV2 og Canal+ har allerede begynt å surmule over at de ikke får igjen penga de har lagt ned i dette... Salget av internett-overføring og kjøpekanaler har langt fra svart til forventningene, har jeg mistanke om.

At kvaliteten på selve sendingene er så som så er nok bare en måte å forsøke å minimere kostnadene på, er jeg redd.

 

syns det er mye tull med de kanalene der.  viser dårlige kameravinkler å sender dårlig med repriser på ting som skjer. sikter blant annet til handsen til toth. det tok 30 min før jeg så den p.g.a dårlige kameravinkler. det er noe som bør gjøres noe mer før neste sesong. å lære komentatorene at vi heter plankehaugen å ikke plankeberget som han ene sa konstant.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 25 des 06, 20:54
Endret: 25 des 06, 22:13
Opprinnelig postet av scheien

 

syns det er mye tull med de kanalene der.  viser dårlige kameravinkler å sender dårlig med repriser på ting som skjer. sikter blant annet til handsen til toth. det tok 30 min før jeg så den p.g.a dårlige kameravinkler. det er noe som bør gjøres noe mer før neste sesong. å lære komentatorene at vi heter plankehaugen å ikke plankeberget som han ene sa konstant.

 

 

 

Om de sier feil navn driter jeg i, men når de er partiske...det iriterer meg MYE...

Så er det så som så med nett overføringen...den er meget håpløs til tider...

---------------------------

Heia FFK


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 des 06, 18:13
mmm, man setter ikke feks Davy Wathne til å kommentere en Brann-kamp feks. En annen ting er produksjonsmessige forhold, feks semin mot Start da de viste kontringen til Start så mye mens ballen fremdeles var i spill slik at de nesten misset scoringen til Tarik...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 des 06, 18:43

Og den type repriser har du aldri opplevd fra andre kanaler enn TV2?   Det skjedde blant annet under årets VM - og det er noe som skjer ofte i PL-kamper eller i CL-kamper for den saks skyld.

Hurtige angrep rett etter en sjanse/noe spesielt må være en live-produsents største mareritt. Viser han ikke reprise av sjansen/det som skjedde er han en dust og hvis publikum går glipp av et mål fordi produsenten kjører reprise, ja da er han en superdust.

Jeg håper TV2 tar til seg litt av kritikken og lager litt bedre før-, under- og ettersendinger enn i år. Selve kampproduksjonen synes jeg har vært upåklagelig.

Jeg håper også at de ikke endrer prisene på fxt.no de siste rundene slik de gjorde i år... Jeg hadde f__nmeg kommet bedre ut med et sesongkort (og kan se på tv) enn det jeg har betalt samlet på fxt.no i relativt brukbar kvalitet.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 des 06, 20:01
Opprinnelig postet av denialsander

Og den type repriser har du aldri opplevd fra andre kanaler enn TV2?   Det skjedde blant annet under årets VM - og det er noe som skjer ofte i PL-kamper eller i CL-kamper for den saks skyld.

Hurtige angrep rett etter en sjanse/noe spesielt må være en live-produsents største mareritt. Viser han ikke reprise av sjansen/det som skjedde er han en dust og hvis publikum går glipp av et mål fordi produsenten kjører reprise, ja da er han en superdust.

Jeg håper TV2 tar til seg litt av kritikken og lager litt bedre før-, under- og ettersendinger enn i år. Selve kampproduksjonen synes jeg har vært upåklagelig.

Jeg håper også at de ikke endrer prisene på fxt.no de siste rundene slik de gjorde i år... Jeg hadde f__nmeg kommet bedre ut med et sesongkort (og kan se på tv) enn det jeg har betalt samlet på fxt.no i relativt brukbar kvalitet.

 

Greit nok å vise repriser, men reprise av den sjangsen ble jo vist 3-4 ganger....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340