Klokkesvingen på Melløs!!!!!! HODELØST!!!
vi er blitt henvist til Klokkesvingen på Melløs.....Den har ikke en helling framover mot banen, og vi vil stå å se rett i bakhodet på hverandre....
Gjestfrihet og sans for å lage fotballfest er vel ikke domenet til mossingene???
Det sies at det ikke er blitt solgt mer enn 1500 ståplassbiletter i Fredrikstad og det er grunnen til at vi ikke får større plass. Dette blir kaos og folk kommer til å tyte ut på indrebane.....Dette problemet må Moss FK ordne opp i før det skjer....
Jeg tror det skal bli vanskelig å skille fansen fra hverandre om vi ikke får en god del av langsiden også...
Jeg tror mossingene vil bli overrasket når de ser hvor mange som kommer fra Fredrikstad.
Gjestfrihet og sans for å lage fotballfest er vel ikke domenet til mossingene???
Det sies at det ikke er blitt solgt mer enn 1500 ståplassbiletter i Fredrikstad og det er grunnen til at vi ikke får større plass. Dette blir kaos og folk kommer til å tyte ut på indrebane.....Dette problemet må Moss FK ordne opp i før det skjer....
Jeg tror det skal bli vanskelig å skille fansen fra hverandre om vi ikke får en god del av langsiden også...
Jeg tror mossingene vil bli overrasket når de ser hvor mange som kommer fra Fredrikstad.
Minner nok en gang om at dette er en avgjørelse som NFF krevde! Og at FFK sa seg HELT enige i dette!!!
---------------------------
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Dette er vel snart diskutert ihjel nå.
Vi må ta den plassen vi får!
Vi må ta den plassen vi får!
Du er en bra Plankemann,Knutsen..:cool:
Er ikke lenge igjen NÅ!!
Er ikke lenge igjen NÅ!!
---------------------------
Med Moss til tippeligaen 2005
Moss får bare slå hamkam imorgen så slipper vi og stresse med og se så mye på melløs :) da kan vi heller stå og synge i kor :) :ffk:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914