Odd (!) fikk fair play-prisen
Ganske utrolig.
Fredrikstad har fått 1 rødt (trukket tilbake) og 19 gule kort.
Odd har fått 3 røde og 39 gule kort.
Hele kåringen er vel egentlig en vits. De andre kriteriene er bl.a. fair oppførsel av spillere, trenere, fans, ramme rundt kampene og om man spiller offensiv fotball..... Jepp, Odd er så utrolig mye bedre enn FFK på disse områdene at de tar igjen vårt gigantiske forsprang på antall kort. Som tross alt er de eneste målbare kriteriene NFF har satt opp bak prisen.
En vits.
Opprinnelig postet av Costanza
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=158662
Ganske utrolig.
Fredrikstad har fått 1 rødt (trukket tilbake) og 19 gule kort.
Odd har fått 3 røde og 39 gule kort.
Hele kåringen er vel egentlig en vits. De andre kriteriene er bl.a. fair oppførsel av spillere, trenere, fans, ramme rundt kampene og om man spiller offensiv fotball..... Jepp, Odd er så utrolig mye bedre enn FFK på disse områdene at de tar igjen vårt gigantiske forsprang på antall kort. Som tross alt er de eneste målbare kriteriene NFF har satt opp bak prisen.
En vits.
Er du sikker på at dette er den samme prisen som den prisen, som gir mulighet til en ekstra plass i UEFA cupen?
Den siste stillingen jeg så fra den konkuransen, så lå FFK og Rosenborg på delt 1. plass og Odd lå langt ned på tabellen, så jeg tror ikke det her er snakk om den samme kåringen.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
Jeg er enig med deg Snæbuss, var i kontakt med 100% Fotball i går og spurte om FFK hadde vunnet prisen, fikk da dette svaret.
det er ikke sikkert, men det er god margin ned til neste lag som ikke er kvalifisert for e-cup. så laget er nesten sikker på å få e-cup-spill. men sikrest er uansett å vinne mot sandefjord.
da lurer jeg på hva som ligger til grunn for denne prisen. Har Odd utmerket seg på noen spesiell måte som tilsier at de får en fair play-pris? Jarstein sin oppførsel på Stadion?
Og Patrioten; selv om FFK vinner den andre fair play-prisen er det ikke sikkert det blir Europa-cup. Først må Norge få en plass i fair play-kvoten i konkurranse med mange andre europeiske land.
Det må være en annen fair play pris en den til fotball forbundet! De har jo ikke vært høyere en 7- 8 plass på fotball forbundet sin!
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061020/FFK/110210002&SearchID=73262736888935
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Costanza
Ok,
da lurer jeg på hva som ligger til grunn for denne prisen. Har Odd utmerket seg på noen spesiell måte som tilsier at de får en fair play-pris? Jarstein sin oppførsel på Stadion?
Og Patrioten; selv om FFK vinner den andre fair play-prisen er det ikke sikkert det blir Europa-cup. Først må Norge få en plass i fair play-kvoten i konkurranse med mange andre europeiske land.
Ja,vet det, men ville bare formidle mailen jeg fikk.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914