Husk meg
Brukernavn
Passord

Takk, Eggen!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 14 nov 06, 10:40
Endret: 14 nov 06, 10:40

Takk Eggen, takk for opprykkene, de tre årene i TL, cupgull og europacup!  Takk for at du har stått med rak rygg hele veien til tross for hva de amatørmessige avisene i byen skriver og til tross for hva alle sladrekjærringene i byen klarer å koke sammen.

 

Må du gå etter dette her så kan hele styret i FFK dra til helvete, Morgan inkludert!  Og hvis du Spacebob har kommet med dette og det ikke er hold bør du utestenges av moderator eller si rett ut hvem kildene dine er for da skal de vekk fra klubben.  Faktisk bør disse kildene dersom de er knyttet til klubben finnes uansett for dette er lekkasjer og da jobber de ikke for klubben, men for seg selv. Håper ikke FFK skal drite seg ut like mye som Lillestrøm!

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 14 nov 06, 11:02

"Og hvis du Spacebob har kommet med dette og det ikke er hold bør du utestenges av moderator eller si rett ut hvem kildene dine er for da skal de vekk fra klubben."

 

For en jævla idiotuttalelse!

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 nov 06, 11:19
når det kommer frem så viktige ting som trenerens avgang eller ikke så er det ikke merklig at folk reagerer spaceBob. så jeg har lite forståelse for ditt ut spill mot han i denne saken.

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 14 nov 06, 11:31

Den er grei den Keiko.

Men det er forskjell på å reagere kontra å komme med pur idioti.

 

Mitt utspill?

Personlig synes jeg mye om Eggen, men følte at de signaler som jeg ble informert om burde formidles.

Beklager nok en gang hvis dette river folk i sjela.

 


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 14 nov 06, 11:39

Opprinnelig postet av SpaceBob
For en jævla idiotuttalelse!

Det får du mene hva du vil om Spacebob.  Jeg er drit lei ryktepredninga som skaper lange debatter om ting her som ikke er realitet.  Om du er en av de som tradisjonelt starter disse vet jeg ikke så dette er ikke i utgangspunktet noe angrep på deg, men det å legge ut udokumenterte rykter av dette slaget er en uting.  Mye av bråket rundt FFK, det stadig vedvarende bråket oppstår fra slike rykter.  Hvem er disse kildene dine?  Hvorfor ikke nevne navn?  Er folk som jobber for klubben lojale nok dersom de uttaler som interne anliggender?

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1133

Lagt til: 14 nov 06, 11:49

Jeg vil takke Eggen for en fin sessong.

8 plass: reina ikke med noe stort høyere pga stallen.

Cupen: trodde jeg vi ville rykke i kvarten. Heldigvis tok jeg feil!

Eggen holder det han lova oss: E cup innen 08. det er bra!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 14 nov 06, 22:32
Da ser det ut til at det ble lite pressekonferanse om Eggens avgang idag. Istedet fikk vi en bekreftelse fra FFK og Eggen på tv2 at han har full tilitt som trener. Jeg synes du derfor bør få tak i andre sikre kilder Spacebob eller gi dem huden full!

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 14 nov 06, 23:56

Opprinnelig postet av SpaceBob
Kilden informere om at Eggen og Andersen ikke har noen dialog overhode.

 

Kanskje det er din kilde som overhodet ikke har noen dialog med Eggen og Andersen?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 15 nov 06, 00:52
Endret: 15 nov 06, 01:13

Hvorfor holder jeg med Fredrikstad? Har ikke bodd fast i byen på mange år. Har aldri spilt fotball selv. Har i mange år (dvs omtrent siden cupfinalen og nedrykket i 1984) vært interessert i lite annet en landslaget. Hva gjorde at jeg endret holdning og ble interessert i FFK igjen? Tre ord:

 

Knut Torbjørn Eggen. Den beste trener i Norge siden Eggen sr ga seg. At det skulle bære rett opp i førstedivisjon var bra, men likevel som ventet. Men videre opprykk til TL i første forsøk, det var over forventning. At FFK skulle overleve overrasket de fleste forståsegpåere. Men da undervurderte de Eggen.

 

Det er det fremdeles noen som gjør. Bunnstrid er ikke bra nok, vi vil ha medaljer. Ja, det vil vi, men det er altså ikke gjort i en fei å bygge et sterkt lag. Det er forsåvidt hyggelig å høre mange autoriteter i norsk fotball understreke akkurat det for tiden, i forbindelse med de alt for mange trenerbyttene i høst. Eggen er en av de sterkeste ekspontene for den langsiktige filosofien. Et uttrykk for det var kommentarene om Eggen og FFK under cupfinalen - FFK ble erklært noe av det mest positive som skjer i norsk fotball for tiden, og her ser vi hvilken retning Norge må gå i fremtiden osv. Bengt Eriksens velvagte ord om FFKs kontringsvilje og spilleglede i oppsummeringen av kampen var akkurat slikt en har lyst til å høre sagt om favorittlaget sitt. Herlig!

 

Det var også godt å høre på tv i kveld at styret i FFK gir klart utrrykk for at Eggen har tillitt - og at FFKs kurs i så måte står i kontrast til den uheldige trenden som herjer i høst. Den fremgangen Eggen har gitt FFK er ikke av typen blaff og ferdig med det. Dette er en fremgang som vokser sakte men sikkert, laget bygges sterkere steg for steg, eller skal man si pasning for pasning. I år nådde FFK midten av tabellen (mens Hamkam som pangdebuterte samme år som FFK, har rykket ned igjen). Hva det kan bli neste år vil bare tiden vise. Men jeg er like stor optimist som Eggen er en stor trener. Dette kan bli riktig gøy! (som om det ikke var det allerede...) 

 

Morgan Andersen, det er helt greit for meg at du skrur opp billettprisen på nye stadion. Så lenge Knut Torbjørn Eggen er trener er jeg mer enn villig til å betale hva det koster å se FFK spille fotball!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 15 nov 06, 08:07

takk for dagens nyhet, KTE.

Den gledet meg virkelig.

Benytt sjangsen mens du har den. (noen kan la seg blende av resultata uten å se bak de)

Mao.

Ønsket om Tlspill og europacup på ny stadion er slått til. Håpet om ny trenerser det ut som også kan bli virkelighet.

Da gjenstår bare forsterkningen. Helt max, Egon.

"The future so bright i gotta wear shades" 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 nov 06, 09:22

Det er jo ikke nå han skal til utlandet! Etter neste sesong sa han og jeg skjønner han godt!

 

Men er helt sikker på at eggen vil lede FFK på nye stadion og i uefa cup..



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340