Serbia-Norge
Dette er trist. Enkelte har jo klippekort på landslaget så det holder!
Syns oppriktig synd på jonna nå.
ofra feiringa med oss supportere for og få fliser i reva av innbytterbenken på landslaget!
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Iherdig innsats på VGD med denne tråden gjorde at den kom på forsiden av VG.no.
Nå får vi bare håpe noen journalister stiller kritiske spørsmål til Hareide angående dette.
Han er jo ikke akkurat så glad i slike spørsmål...
Ansvarlig redaktør
Jeg hadde også gjerne sett Bjørkøy debutere i dag, men det er vel vel litt drøyt å mene at Hareide må gå av pga dette.
Hadde ikke betydd mye til eller fra om Bjørkøy hadde kommet innpå to minutter før slutt heller. Nå fikk han noen erfaringer med å være med i landslagstroppen på bortkamp, noen treninger og en føling på stemningen i troppen. Det kommer godt med. Det viktigste nå var at Bjørkøy har fått en bekreftelse fra Hareide på at han er med i landslagsdiskusjonen.
Når han ble tatt ut tre dager før kampen regnet han vel ikke med å få spille heller, vil jeg tro. Så han ble sikkert mindre skuffet enn oss FFK-supportere.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Jeg hadde også gjerne sett Bjørkøy debutere i dag, men det er vel vel litt drøyt å mene at Hareide må gå av pga dette.
Har noen sagt det?
Poenget er at hvis Hareide ikke hadde noen som helst intensjoner om å benytte seg av Bjørkøy, så var det meningsløst å amputere cupfinalefeiringen hans. Den dagen med feiring hadde han jaggu fortjent etter en lang sesong, hektisk sesonginnspurt og til slutt cupfinalen!
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Har noen sagt det?
Kanskje ikke rett ut. Men noen skrev "hareide suger. dra hjem til molde din tulling" og "måtte vi ikke komme til EM slik at vi blir kvitt han" i en diskusjon som har sporet over på hvor feil det var av Hareide å ikke bytte innpå Bjørkøy.
Jeg synes dette er drøye meninger, og at det er grunnløst å kritisere Hareide etter denne kampen. Det er ikke bare (eller først og fremst) Bjørkøy Hareide skal ta hensyn til.
Bjørkøy nærmer seg landslaget, men han er fremdeles bare en reserve i tilfelle av mye sykdomsfrafall. Når Hareide tar ut 22 mann til én kamp, kan vel ikke alle regne med å få spille.
Opprinnelig postet av Holters
Poenget er at hvis Hareide ikke hadde noen som helst intensjoner om å benytte seg av Bjørkøy, så var det meningsløst å amputere cupfinalefeiringen hans. Den dagen med feiring hadde han jaggu fortjent etter en lang sesong, hektisk sesonginnspurt og til slutt cupfinalen!
Jeg tror Bjørkøy mer enn gjerne byttet ut den feiringen for vissheten om at han er aktuell for landslaget. Det var da en fin belønning for en god sesong det.
Latterlig at Ikke Bjørkøy blei brukt!! Jeg blei drit sur når han putta inn Solli på slutten i stedenfor Jonna!
Bjørkøy droppa tross alt feiringa for å væra med landslaget, da bør han få spille!
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 17 nov 06, 00:28
Endret: 17 nov 06, 00:30
Opprinnelig postet av Erikk
Synes iallfall det var jævlig smålig av Hareide å lure Bjørkøy og oss slik. Når han satt inn på Solli isteden ble jeg rett og slett iritert.
Jeg hadde selvsagt også håpet (og trodd) at vi skulle få se Bjørkøy. Men ingen har vel ennå blitt tatt ut til landskamp på tre dagers versel grunnet sykeforfall - og fått noen garanti for å få spille. Bjørkøy kom inn som back-up. Men det er et stort skritt det. Skal mye til at Jonna spiller seg ut av landslagsdiskusjonen igjen, så han får nok en sjanse senere igjen. Men som sagt, jeg er enig i at Solli var et litt underlig valg, når Bjørkøy først satt der på benken.
Bjørkøy er da i alle tilfeller en proff og seriøs fotballspiller, med ambisjoner. Jeg tviler sterkt på at han ville ha byttet ut landslagsplassen for en fest. Så jeg synes det blir litt rart å beklage seg på hans vegne hvis han selv er fornøyd, og det tror jeg han er.
Jeg tror i alle tilfeller at vi får se Jonna spille for landslaget om ikke alt for lenge. Han er en spillertype som det ikke overrasker at Hareide satser på - en utpreget klok spiller, fremfor å være utpreget stor og sterk (a la Jostein Flo, som passet Drillos filosofi bedre). Det er meget mulig at Bjørkøy er en fremtidig landslagskaptein, god ledertype som han er, men som alle lange reiser må også denne begynne med det første skritt. Og det synes jeg det er utelukkende positivt at Bjørkøy nå har tatt. Selv om det kostet ham en løssluppen festaften.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914