Husk meg
Brukernavn
Passord

fantastiske bilder fra cupfinalen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 16 nov 06, 14:21

Espen Ixtlan fra bysiden.no var innom meg nå. Har ikke sett på maken til bilder altså. Fikk utlevert 6-7 A3 plakater som er bare konge. Bilder blir lagt ut til salgs på Aristokraten både på torvet og i torvbyen. Masse flotte bilder fra kampsituasjoner, feiring på banen, i teltet. Masse flotte bilder med Fredrikstad folk på tribunen (kan tenke meg det blir mange som blir overasket hvor godt dem tar seg ut) Bilder er som sagt utført i glatt fotopapir i fin tykkelse. Priser er 100.- for A3 og tor jeg 50 eller 80 for A4.  BRH gutta bør i hvertfall se seg etter dem da det er kjempeflott bildet hvor dem synger sammen med Johan Golden da...... lurer dere på noe mer send mail til espen@bysiden.no eller ring 45262041.

Beklager til moderatorer hvis dette her virker som en annonsering, men klarer ikke å la være å skryte av så fine bilder da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til: 16 nov 06, 14:25
Opprinnelig postet av Klokan

Espen Ixtlan fra bysiden.no var innom meg nå. Har ikke sett på maken til bilder altså. Fikk utlevert 6-7 A3 plakater som er bare konge. Bilder blir lagt ut til salgs på Aristokraten både på torvet og i torvbyen. Masse flotte bilder fra kampsituasjoner, feiring på banen, i teltet. Masse flotte bilder med Fredrikstad folk på tribunen (kan tenke meg det blir mange som blir overasket hvor godt dem tar seg ut) Bilder er som sagt utført i glatt fotopapir i fin tykkelse. Priser er 100.- for A3 og tor jeg 50 eller 80 for A4.  BRH gutta bør i hvertfall se seg etter dem da det er kjempeflott bildet hvor dem synger sammen med Johan Golden da...... lurer dere på noe mer send mail til espen@bysiden.no eller ring 45262041.

Beklager til moderatorer hvis dette her virker som en annonsering, men klarer ikke å la være å skryte av så fine bilder da...

Nå ble jeg spent her Zoran! må sjekke ut det bildet med Johan Golden ;) Så innslaget av oss på golden goal på TV2 igår ihvertfall!

Svensk Magi

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 16 nov 06, 17:29
regnet med at du kommer til å bli nysjerrig. Og jeg så deg på bilde da... he he he ... Dessverre i all gledesrus over Kroatias seier mot Israel ( begynner å bli mye av det gode for tiden) glemte jeg å se på programmet. Hvordan var innslaget?

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Guillermo

A-lagspiller

Lagt til: 16 nov 06, 17:32

Opprinnelig postet av Klokan
regnet med at du kommer til å bli nysjerrig. Og jeg så deg på bilde da... he he he ... Dessverre i all gledesrus over Kroatias seier mot Israel ( begynner å bli mye av det gode for tiden) glemte jeg å se på programmet. Hvordan var innslaget?

hehe, Kroatia er bra fortiden!

Innslaget var veldig morsomt synes jeg, Henrik kledde seg ut som SF supporter og Johan som FFK supporter. Dem drev å filma litt fra vær side, altså hvordan stemmninga var i de ulike leirene, og det er vel ingen løgn om jeg sier at så dårlige supportere har jeg ikke sett på lenge! Var jo omtrent ikke noe liv i de innslaga dem hadde fra SF!

Kjøp episoden fra tv2.no

Svensk Magi

Guillermo

A-lagspiller

Lagt til: 17 nov 06, 13:22
Da har jeg bestilt bildet! haha, blir så pent på veggen det! utrolig mange andre fine bilder der også! oppfordrer alle til å ta en tur å se!

Svensk Magi

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914