fantastiske bilder fra cupfinalen
Espen Ixtlan fra bysiden.no var innom meg nå. Har ikke sett på maken til bilder altså. Fikk utlevert 6-7 A3 plakater som er bare konge. Bilder blir lagt ut til salgs på Aristokraten både på torvet og i torvbyen. Masse flotte bilder fra kampsituasjoner, feiring på banen, i teltet. Masse flotte bilder med Fredrikstad folk på tribunen (kan tenke meg det blir mange som blir overasket hvor godt dem tar seg ut) Bilder er som sagt utført i glatt fotopapir i fin tykkelse. Priser er 100.- for A3 og tor jeg 50 eller 80 for A4. BRH gutta bør i hvertfall se seg etter dem da det er kjempeflott bildet hvor dem synger sammen med Johan Golden da...... lurer dere på noe mer send mail til espen@bysiden.no eller ring 45262041.
Beklager til moderatorer hvis dette her virker som en annonsering, men klarer ikke å la være å skryte av så fine bilder da...
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Espen Ixtlan fra bysiden.no var innom meg nå. Har ikke sett på maken til bilder altså. Fikk utlevert 6-7 A3 plakater som er bare konge. Bilder blir lagt ut til salgs på Aristokraten både på torvet og i torvbyen. Masse flotte bilder fra kampsituasjoner, feiring på banen, i teltet. Masse flotte bilder med Fredrikstad folk på tribunen (kan tenke meg det blir mange som blir overasket hvor godt dem tar seg ut) Bilder er som sagt utført i glatt fotopapir i fin tykkelse. Priser er 100.- for A3 og tor jeg 50 eller 80 for A4. BRH gutta bør i hvertfall se seg etter dem da det er kjempeflott bildet hvor dem synger sammen med Johan Golden da...... lurer dere på noe mer send mail til espen@bysiden.no eller ring 45262041.
Beklager til moderatorer hvis dette her virker som en annonsering, men klarer ikke å la være å skryte av så fine bilder da...
Nå ble jeg spent her Zoran! må sjekke ut det bildet med Johan Golden ;) Så innslaget av oss på golden goal på TV2 igår ihvertfall!
Svensk Magi
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
regnet med at du kommer til å bli nysjerrig. Og jeg så deg på bilde da... he he he ... Dessverre i all gledesrus over Kroatias seier mot Israel ( begynner å bli mye av det gode for tiden) glemte jeg å se på programmet. Hvordan var innslaget?
hehe, Kroatia er bra fortiden!
Innslaget var veldig morsomt synes jeg, Henrik kledde seg ut som SF supporter og Johan som FFK supporter. Dem drev å filma litt fra vær side, altså hvordan stemmninga var i de ulike leirene, og det er vel ingen løgn om jeg sier at så dårlige supportere har jeg ikke sett på lenge! Var jo omtrent ikke noe liv i de innslaga dem hadde fra SF!
Kjøp episoden fra tv2.no
Svensk Magi
Svensk Magi
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914