Husk meg
Brukernavn
Passord

28. Januar...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 nov 06, 09:33
Endret: 20 nov 06, 09:35
martin_    jeg sier hva jeg vil så lenge jeg ikke bryter regler til ffk supporter.net og det som alle her inne er klar over er at hjælmen er forsanger i moss, men han er også en FFK supporter

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 20 nov 06, 21:56

Opprinnelig postet av Martin
Moss spiller gjerne en divisjon under oss bare de slår oss i treningskampene.

Er ikke det en helt typisk holdning i mange lokale klubber? Har inntrykk av at FFK også var herjet av dette syndromet i et tiår eller to. Typisk at når man ikke har store nok perspektiver, når man ikke klarer å løfte blikket, så ser man ikke lenger enn naboen. Og da blir det å slå naboen viktigere enn alt annet. Ettersom det ikke egentlig finnes noe annet.  

Utenfor fotballen er dette veldig vanlig. De fleste nabokrangler (og de er det gudbedre mange av) handler om helt ubetydelige interesser, men konfliktene låser seg helt fordi ingen av prinsipp vil gi etter for naboen. Om de betaler 100.000 kroner i advokatutgifter for å få 2.000 i erstatning for et felt tre, så gjør de det, for prinsippets skyld. Så det passer helt inn i den mentaliteten at en del mossinger faktisk kan tenkes å være mer opptatt av å slå FFK i en treningskamp enn å spille cupfinale. Uansett hvor idiotisk det høres ut. Men jeg vet ikke hvor typisk det er for Moss.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914