Husk meg
Brukernavn
Passord

HamKam legger ned eget forum

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 nov 06, 17:19
Sjikane stopper HamKam-forum

Dem har jo ett forum til da

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 21 nov 06, 18:30
Dette er egentlig ikke noe nytt.

Det samme skjedde jo på fredrikstadfk.no for noen år tilbake. Nivået der var latterlig lavt til tider. Både spillerne og administrasjonen ble regelrett sjikanert. Generelt vil jeg påstå at det er en uting for klubbers offisielle nettsider å ha slike diskusjonsforum. Sensurerer de, så vil det falle tilbake på klubben og man oppfattes som om man ikke tåler kritikk, selv om det meste som kommer over hodet ikke er konstruktivt.

Nå skal det sies at vi - altså ffksupporter.net - tok over store "markedsandeler" i denne perioden og sånn sett var det nok greit for klubben å legge ned sitt diskusjonsforum. Plankenhaugen.no "led" også samme skjebne og valgte å legge ned sitt forum grunnet lav aktivitet.

Generelt sett vil jeg påstå at det beste er at supporterklubber eller uoffisielle nettsider som ffksupporter.net tar seg av disse diskusjonsforumene. Vi kan tillate oss å ha høyere takhøyde enn på klubbenes offisielle nettsider samtidig som vi kan moderer uten at klubben blir satt i dårlig lys.

En vinn-vinn situasjon!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 nov 06, 20:00
tro det eller ei, men jeg også opplevde noe av dette med sjikane på siden min til og med i gjesteboka, men heldigvis finnes det løsninger på det meste

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914