Stian Ohr solgt
---------------------------
se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..
Bra pris det.
Men nå rykker vel godset ned med ohr på laget....
Opprinnelig postet av Martin
Bra pris det.
Hva får deg til å si det? Jeg har ikke akkurat noen særlig formening om hvordan Godset kommer til å gjøre det enda, bare en liten magefølelse. Eller var det fleip Martin?
FFK - Norgesmestere 2006!!!
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill! :D
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Fredd
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Martin
Bra pris det.
Hva får deg til å si det? Jeg har ikke akkurat noen særlig formening om hvordan Godset kommer til å gjøre det enda, bare en liten magefølelse. Eller var det fleip Martin?
ohr = vif nedrykk, stabæk nedrykk og Molde nedrykk
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
Vi for se Scout.
Jeg er stykt redd for at ohr får godset ned i 1 divisjon. Men kan jo hende jeg tar feil.
Synes 2.75 millioner for Ohr er en helt grei pris - for begge parter. Faktisk vil jeg nesten påstå at Godset har gjort en rimelig god handel. Det finnes langt dårligere spillere og spillere som har mye mindre å vise til enn Ohr som blir solgt for denne prisen.
Opprinnelig postet av Olavesen
Personlig synes jeg han er overvurdert... så uenige kan man være :)
I et lag som spiller offensiv fotball og hvor Ohr kan løpe i bakrom og utfordre en-mot-en, tror jeg blir en suksess. I tillegg har han en bra innleggsfot. Det er hevet over enhver tvil at Ohr er en humørspiller, men brukt riktig, så er han et godt angrepsvåpen.
Ohr står ikke noe tilbake for Elyounoussi for eksempel - snarere tvert imot, selv om Tarik har et større utviklingspotensiale på lengre sikt.
så lenge han slipper å ha noe defansivt ansvar kan han glimte til som bare det
Opprinnelig postet av DonStian
også hetern Stian da, det gjørn jo uffattelig kul..
så lenge han slipper å ha noe defansivt ansvar kan han glimte til som bare det
ja stian er et kult navn.. sikkert som banken
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914