Husk meg
Brukernavn
Passord

Edson Buddle (25) - ny amerikaner til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 des 06, 20:30

Opprinnelig postet av torkr
virker som det er fullstendig texas oppi hodet til eggen hva forsterkninger angår.

"Men klubbens tunge investorer har etter hva Fredriksstad Blad kjenner til foreløpig satt seg på bakbena. "

det er jo bra noen har ett snev av fornuft.

håper ikke farsen fortsetter i år igjen.

 

Man kan vel ikke alltid stole på FB?

Morgan er vel i utlandet, kanskje han skaffer oss en amerikansk spiss til jul?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 des 06, 20:38
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av torkr
virker som det er fullstendig texas oppi hodet til eggen hva forsterkninger angår.

"Men klubbens tunge investorer har etter hva Fredriksstad Blad kjenner til foreløpig satt seg på bakbena. "

det er jo bra noen har ett snev av fornuft.

håper ikke farsen fortsetter i år igjen.

 

Man kan vel ikke alltid stole på FB?

Morgan er vel i utlandet, kanskje han skaffer oss en amerikansk spiss til jul?

Han er på besøk hos Charlton,for å studere fotballakademiet deres.

Mulig han har et slags samarbeid med Charlton. Fofana var jo og prøvespilte for Charlton i August.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 04 des 06, 20:38
han kom vel hjem fra england igår

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 des 06, 20:47

hvor mange spisser skal vi ha??vi har per dags dato

1.toth

2.hoås

3.vuorinen

4.islendingen som snart signerer

5.west regnes vel mer som ving i 4-3-3, eventuelt spiss i 4-4-2.

6.buddle??

 

stiller meg sterkt kritisk til denne handelspolitikken. strengt tatt burde punkt 1 vært som morgan ettertrykkelig dog har sagt å slanke stallen før nye signerer. hvorfor hente islendingen??greit nok, vi har ikke sett denne mannen i aksjon, men hvor god kan han være når han som 25-26åring fremdeles spiller på island. helt håpløs situsjon FFK har rotet seg opp i her. hoås sine dager bør uansett være over, ikke vist det talentet mange ettertrykkelig mener er der. hjelper ikke å være høy og være uvanlig begavet tekninsk når man knapt beveger seg på banen. virker hverken å ha nok talent eller motivasjon. buddle inn kan være greit hvis kvota blir utvidet til 3mann per tropp. hvis ikke NEI. begge ivorianerne vil trolig inkluderes i 18mannstroppen neste år, noe annet ville overraske meg etter diverse uttalelser fra morgan, eggen og co. buddle og west vil kapre den tredje plassen, og ettersom begge er svært skadeutsatt kan de fungere som cover for hverandre. 4mann utenfor EU hvis kvote øker til 3. 3mann utenfor EU hvis kvote står uforandret.

til slutt vil jeg se an heavy. toth var jo også forferdelig svak i starten av karrieren sin her i FFK.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 04 des 06, 21:23
Jeg er ganske skeptisk til Buddle egentlig.

Han går for å være en raks, teknisk spiss som hverken er spesielt god i lufta eller feilvendt men kan gjøre de utroligste ting glimtvis.
I tillegg slet han vistnok med motivasjonen i begge de to siste klubbene sine og gjorde mye rart på banen.

For mer informasjon om Buddle kan det her være et greit sted å spørre.

Sånn som jeg ser det er dette nok en spiss med potensiale, men som ikke har vist noe som gjør at han rangeres over de vi allerede har i mine øyne.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 04 des 06, 22:07

Opprinnelig postet av JJunior
Jeg er ganske skeptisk til Buddle egentlig.

Han går for å være en raks, teknisk spiss som hverken er spesielt god i lufta eller feilvendt men kan gjøre de utroligste ting glimtvis.
I tillegg slet han vistnok med motivasjonen i begge de to siste klubbene sine og gjorde mye rart på banen.

For mer informasjon om Buddle kan det her være et greit sted å spørre.

Sånn som jeg ser det er dette nok en spiss med potensiale, men som ikke har vist noe som gjør at han rangeres over de vi allerede har i mine øyne.

hhmmmm......blir skeptisk jeg også,når jeg leser de innleggene. Han skal vist ikke være et arbeidsjern på banen heller. Virker som ren gambling å hente denne spilleren. I tillegg er han en non-EU spiller.

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 des 06, 14:21

Buddle er nok mer aktuell enn vi tror.eller en annen non-eu spiller.

Les dette:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164797

Får vi de samme reglene som Sverige har idag. Så betyr det at Brian West ikke er en non-eu spiller. Han har spilt i FFK i 3 år,dermed er regelen sånn.

Her kommer det nok en ny non-eu spiller

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 07 des 06, 15:35

"- Norge driver med bistand og u-hjelp og gir rødt kort for rasisme på fotballbanen. Vi mister all troverdighet i utlandet når vi samtidig nekter spillere utenfor EU å komme til landet vårt, sier Morgan Andersen."

 

Vanskelig å nekte for at Mr Morgan har et poeng her.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 07 des 06, 16:32

Nå blir jo ikke dette noe problem i det hele tatt.

 

Synes det var på tide av NFF

 

http://www.fxt.no/tippeligaen/article828401.ece

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 des 06, 15:05

Har lest litt inne på bigsoccer.com om denne Edson Buddle. Her er en diskusjon som gikk på forumet ifjor(sep-okt)

http://www.bigsoccer.com/forum/showthread.php?t=249743&page=1

Han skal vist være et stort talent som de har ventet på skal slå til i USA,men han er veldig opp og ned i prestasjonene. Han har derimot hadt problemer med skader og utenomsportslige ting. Han skal vist flere ganger vært i politiets søkelys for bl.a. fyllekjøring,dårlig oppførsel mot politiet,fartsbøter m.m......14 trafikkovertredelser.

De skriver også dette: De mener han trenger en autoritær leder og nye utfordringer i en ny klubb for å blomstre. Han er en av de få spissene i USA som kan tilpasse seg tempoet og fysikken i Europa.

Henter FFK denne spilleren,så virker det som det kan bli enten fugl eller fisk. Gambling?

 

---------------------------

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 10 des 06, 15:07
Eggen er ikke akkurat en autoritær leder...

Høres ut som gambling ja, men vi hadde trengt en anti-snillgutt i FFK også! Dog helst når det kommer til det sportslige.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340