Husk meg
Brukernavn
Passord

Espen Ruud til Stavanger i dag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 des 06, 10:56
http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article70405.ece

Her er det bare å slenge seg på, FFK!

Gjør jobben din, patrioten, og send mail til klubben!

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 04 des 06, 11:27

Opprinnelig postet av Holters

Gjør jobben din, patrioten, og send mail til klubben!

Det sier du som nesten snakker med Mr. Morgan daglig

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 des 06, 13:12
Helt enig wegris. hvorfor skulle holters ikke si det selv. Er dette en spiller for FFK eller ikke ? kan jo lure

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 04 des 06, 15:54
Ville veeeeeldig gjerne hatt Ruud hit til oss... Bertie valgte jo oss over Viking, så kanskje vi hadde hatt sjangs... Men har vi egentlig noe cash å handle spillere for? Dette blir vel neppe billig for Viking?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 05 des 06, 08:23
Jeg tror vi gjør det smart å la være dette.. Her kan det bli kamp om hvilken klubb som har sterkes økonomi. Så mye er han sikkert ikke verdt at en skal kjempe hue av seg for å få han til FFK

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 05 des 06, 15:11

ruud er definitivt en av de mest spennende unge spillerne i Norge. har potensialet til å bli norges nye høyreback(omsider!!)

ville vært et scoop av FFK. og hvorfor skulle ikke fredrikstad kunne hamle opp med brann og viking? med ny stadion og et budsjett på 100mill tilsier det nye tider i FFK. og forskjellen mellom "topp"- og "bunnlag" eksisterer snart ikke.

sleng dere på FFK!!!dette er ren investering: sportslig sett får vi en knallgod og offensiv hback et par sesonger, før vi selger han til utlandet for en klekkelig sum. 

UEFA KØPPEN 2007?!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 05 des 06, 15:31
Opprinnelig postet av bateman

ruud er definitivt en av de mest spennende unge spillerne i Norge. har potensialet til å bli norges nye høyreback(omsider!!)

ville vært et scoop av FFK. og hvorfor skulle ikke fredrikstad kunne hamle opp med brann og viking? med ny stadion og et budsjett på 100mill tilsier det nye tider i FFK. og forskjellen mellom "topp"- og "bunnlag" eksisterer snart ikke.

sleng dere på FFK!!!dette er ren investering: sportslig sett får vi en knallgod og offensiv hback et par sesonger, før vi selger han til utlandet for en klekkelig sum. 

Budsjett på 100 millioner?

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 05 des 06, 15:36
hmmm.spm tegnet ditt tyder på at summen er noe annerldedes? det var kanskje 80mill. lat som jeg er gidder jeg ikke å lete opp gamle nyheter nå. uansett øker vi budsjettet kraftig og med en latterlig rik høili i bakhånd bør de mest attraktive spillerne på markedet også være aktuelle for oss.

UEFA KØPPEN 2007?!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914