Odd bygger større stadion enn FFK
Mye bedre med en intim og smekkfull stadion enn en halvfull svær kloss.
Synes FFK har gjort det lurt i byggingen av nye stadion.
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Radoslaw
Generelt mener jeg at enhver stadion bør ha en "buffer" på minimum 25% i forhold til det gjeldende/ forventede tilskuersnittet. Dette av praktiske/ organisatoriske grunner.
Odd håper på et snitt på 8.000 tilskuere, Radoslaw! Og med et minimumsbuffer på 25% gir det behov for 2.000 ekstra seter.Odd har, med plass til 13.000, beregnet 62,5% ekstra seter over gjennomsnittet de håper på.
I forhold til deres tall fra året, på 4917 tilskuere i gjennomsnitt har de lagt planer for 130% økning med sine 13.000 tilskuere. Fra Odds best besøkte hjemmekamp (6315 tilskurere), har de en økning på litt over 100%.
Jeg tror som sagt at Odd har tatt altfor mye i og at de burde heller gjort dette i flere trinn - som FFK.
Som tidligere nevnt, så legger jeg et lengre tidsperspektiv til grunn.
Å bruke dagens tilskuertall som utgangspunkt, blir direkte misvisende.
Vi må nok vente til sesongen 2008 før man eventuelt kan konkludere med noe som helst,
(Odd Grenland).
Jeg gjentar;
Tror neppe Odd Grenland kommer til å tape på dette i det lange løp...
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av danan2
Mye bedre med en intim og smekkfull stadion enn en halvfull svær kloss.
Synes FFK har gjort det lurt i byggingen av nye stadion.
Var du på Ullevaal mot Lyn i år? 11000 tilskuere,6-7000 av dem fra Fredrikstad. Det er plass til ca 25000 på ullevall.
Synes du det var dårlig liv på Ullevaal den dagen?
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Opprinnelig postet av denialsander
Generelt mener jeg at enhver stadion bør ha en "buffer" på minimum 25% i forhold til det gjeldende/ forventede tilskuersnittet. Dette av praktiske/ organisatoriske grunner.
Odd håper på et snitt på 8.000 tilskuere, Radoslaw! Og med et minimumsbuffer på 25% gir det behov for 2.000 ekstra seter.Odd har, med plass til 13.000, beregnet 62,5% ekstra seter over gjennomsnittet de håper på.
I forhold til deres tall fra året, på 4917 tilskuere i gjennomsnitt har de lagt planer for 130% økning med sine 13.000 tilskuere. Fra Odds best besøkte hjemmekamp (6315 tilskurere), har de en økning på litt over 100%.
Jeg tror som sagt at Odd har tatt altfor mye i og at de burde heller gjort dette i flere trinn - som FFK.
Som tidligere nevnt, så legger jeg et lengre tidsperspektiv til grunn.
Å bruke dagens tilskuertall som utgangspunkt, blir direkte misvisende.
Vi må nok vente til sesongen 2008 før man kan konkludere med noe som helst, (Odd Grenland).
Jeg gjentar;
Tror neppe Odd Grenland kommer til å tape på dette i det lange løp...
Tror ikke dette er dumt i det lange løp jeg heller.
Skulle FFK bygget en tilsvarende stor stadion som Odd.
Ut i fra hva klubbene(FFK kontre Odd) hadde som gjennomsnitt fra ifjor. Så måtte FFK bygget en stadion med plass til 21000 mennesker for å bygget sånn som Odd gjør. Noe jeg også tror er en passe stor stadion for FFK, eller si ca 20000.
Jeg er for trinnvis oppbygging av stadion,men 15-16000 som max kapasitet er for liten stadion i lengden,etter min mening.
Nå hører jeg FFK tror de vil selge ca 8000 sesongbilletter. Dette er en dobbling fra ifjor (4000).
Nå vil jeg ikke si at salg av sesongkortene er proposjonalt med økningen av gjennomsnitt tilskuere på en sesong.
det hadde jo blitt 16000 i snitt he he he.....men sannheten er heller ikke langt unna folkens.
Vi kommer til å dra fult hus i hver kamp til året folkens!!
SÅ LØP OG KJØP SESONGKORT!!
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
jeg mener at de har gjort rett med den nye stadion.hvis de finner ut at det er for lite så skal det ikke så mye til for å bygge den ut.
men jeg syns egentlig at de burde hatt mulighet til å bygge den enda større i fremtiden.er vel 15000 de kan bygge den ut til.jeg ville hatt muligheter for utvidelse til nærmere 20000 i fremtiden.men er fint at de begynner smått.
er bedre med stappfull stadion enn glisne tribuner.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
æsj.. kunstgress
Sier jeg å!!! Nå blir det slik at jeg håper de med kunstgress rykker laaangt ned.. Tromsø skal få lov til å ha kunstgress, men vil ikke ha de i tippeligaen uansett
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914