Lager mot Godset?
Sørlie
Pål - Trondsen - Helland- Watson
Melo - Bjørnar - Roger - Stjerna
Dadason - Marcus.
Evt. Jørgen på venstre back, Watson venstre midtbane og Stjera inn sentralt i stede for Bjørnar
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Tror med sikkerhet at vi kan si at Hagen _ikke_ spiller venstre-back :-)
Tror derfor at Stjerna og Watson blir litt for mye offensivt på venste-siden, og at Jørgen spiller back istedenfor Watson (selv om det er urettferdig med tanke på prestasjonene mot Hønefoss), Eller at Stjerna går inn sentralt istedenfor Bjørnar og Watson spiller venstre-midtbane.
Pål-Trondsen-Helland-Pettersen
Petersen-Risholt-Søderstjerna-Watson
Dadason - Ringberg
Melo inn for Petersen (Watson ut på høyre, Stjerna venstre og Ringberg på midtbanen/evnt ut med Stjerna og inn med Bjørnar på tampen)
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
"Lager mot Godset" hehe, syntes jeg var morsomt, kanskje fordi jeg er trøtt :D
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
med denne midtbane fireren:
welton Risholt Bjørnar Stjerna
men, laget er ikke like ille som sist iallefall.
vi får vente å se....håper på tre viktige poeng iallefall...
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Mest sannsynelig trekkes Heland opp på midten og Jørgen inn sammen med Trondsen...
Men hvis ikke Petersen blir satt ut av laget snart, ja da blir jeg antageligvis sinnsyk... Den mannen har ingenting på banen å gjøre, er nesten så ille at jeg ville vært happy om Forsberg spilte istend for... Å da er det ILLE...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914