Karim Essidiri klar for Lillestrøm
LSK og Karim Essidiri har blitt enig om en tre – årskontrakt.
- Dette er en spiller som passer inn i det systemet Tom ønsker å spille. En spiller som etter flere år i Norge nesten er å betrakte som norsk, sier LSK – manager Jan Åge Fjørtoft.
- Vi har åpnet flere luker i julekalenderen denne uken, vi kan ikke love at vi åpner noen flere. Men i januar er jo det salg………., legger Fjørtoft til.
--
Jeg lurer på hvor de har tenkt til å benytte Bjørn Helge Riise nå. Indreløper? Eller høyreback?
- Dette er en spiller som passer inn i det systemet Tom ønsker å spille. En spiller som etter flere år i Norge nesten er å betrakte som norsk, sier LSK – manager Jan Åge Fjørtoft.
- Vi har åpnet flere luker i julekalenderen denne uken, vi kan ikke love at vi åpner noen flere. Men i januar er jo det salg………., legger Fjørtoft til.
--
Jeg lurer på hvor de har tenkt til å benytte Bjørn Helge Riise nå. Indreløper? Eller høyreback?
Opprinnelig postet av Holters
Hvis han gjør det like bra på høyreback på LSK som han gjorde under landskampen så vær så god
Ser ut som Lillestrøm blir sterke til året, sikkert morsomt for Brenne å være med på noe sånt. Men for hvert store kjøp øker jo sjansen for at en av dem svikter og pengene flyr ut av vinduet, en gang må det jo ta stopp.
Opprinnelig postet av Holters
LSK og Karim Essidiri har blitt enig om en tre – årskontrakt.
--
Riise blir jo enten indreløper eller back, mens Essediri blir kantspiller i 4-3-3...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914