Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressekonferanse på stadion idag!

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Cosmic

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 17 des 06, 17:35
Endret: 17 des 06, 17:36

Som en utenforstående kan jeg ikke gjøre annet enn å ta av meg hatten for det som ser ut til å være Tippeligaens mest inkompetente og amatørmessige styre.

 

La oss sende treneren som dro oss ut av 2.divisjonsgrøfta og til cupfinale-seier på dør, så Morgan Andersen kan få tilfredsstilt egoet sitt med litt mer makt. Vi har riktignok bibelgutten sittende som øverste sportslige sjef her i Trondheim også, men han har i det minste fortid som profesjonell fotballspiller på internasjonalt toppnivå (selv om han er en pengegrisk idiot).

 

Men hva vet jeg, kanskje en middelmådig norsk ishockey-spiller er bedre skikket til å lede det sportslige enn en utdannet fotballtrener med erfaring både som spiller og trener på øverste nivå her i landet....

---------------------------

- Cosmic

«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 17 des 06, 17:36
Endret: 17 des 06, 17:37
Flott at du er så saklig. Nesten så jeg blir rørt her jeg sitter gitt... Du og FFK-styret får ta å stikke fingern i jorda Scheie!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 17 des 06, 17:38

La oss bare si at du som utenforstående bommer en smule. Mye kan sies om FFKs styre, men Morgan og hans eventuelle ønske om makt, kan umulig trekkes inn her. Morgan har faktisk ikke hatt noe med denne avgjørelsen å gjøre i det hele tatt.

 

Og når en trener stiller utlimatum, må en være forbedredt på å ta konsekvensene av ultimatumet.

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 des 06, 17:39
Lurer på om Simen sluttet fordi Eggen gjorde det, hva tror dere andre?

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 17 des 06, 17:40
Utenforstående?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 17 des 06, 17:40

Opprinnelig postet av Patrioten
Lurer på om Simen sluttet fordi Eggen gjorde det, hva tror dere andre?

 

tviler på det egentlig. tror simen hadde bestemt seg for en tid siden

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 des 06, 17:42
Opprinnelig postet av Patrioten
Lurer på om Simen sluttet fordi Eggen gjorde det, hva tror dere andre?


Tror egentlig sjansen for at Brenne hadde blitt hadde vært til stede om han visste at Eggen dro, selvsagt om vi fikk en skikkelig trener som erstatning. Tror Brenne ville prøve å utvikle seg på toppnivå med en annen trener enn Eggen som han har hatt i ganske mange år.

Men dette betyr vel med stor sannsynlighet at også Per Egil Ahlsen er ferdig som assistenttrener? Er vel sjeldent at assistenten blir værende når en ny trener ankommer? Drar han i så fall til Brann mon tro?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 des 06, 17:42
Opprinnelig postet av Vlad

Opprinnelig postet av Patrioten
Lurer på om Simen sluttet fordi Eggen gjorde det, hva tror dere andre?

 

tviler på det egentlig. tror simen hadde bestemt seg for en tid siden

Eggen og Simen har nok snakket om litt av vært, passer jo bra med tidspunktet.


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 17 des 06, 17:44

Opprinnelig postet av Tango
Utenforstående?

 

Ja, når cosmic selv  kaller seg utenforstående, synes jeg det er helt greit å svare ham med det. Og hvis du tror det er deg jeg svarer, så bør du sjekke tråden da vettu.

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 17 des 06, 17:45
Kan nok tenkes ja! Eller så kan det snus på hodet... Kanskje Eggen går når FFK selger spillere som Brenne

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Cosmic

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04
Innlegg: 52

Lagt til: 17 des 06, 17:46
Endret: 17 des 06, 17:49
Opprinnelig postet av A.Scheie

Og når en trener stiller utlimatum, må en være forbedredt på å ta konsekvensene av ultimatumet.

Tja, forsåvidt, men nå fremgår det jo i et presseoppslag at Knut Torbjørn Eggen har nedfelt i kontrakten sin at han skal ha det øverste sportslige ansvaret, og hvis dette medfører riktighet så kan man vel trygt si at det her er snakk om et rent kontraktsbrudd.

---------------------------

- Cosmic

«No ska vi hjæm å snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 17 des 06, 17:47
Mulig Simen gikk pga dette men det jeg vil si er at det virker som vi er på vei tilbake til de problemene som rådet for mange år siden med tisking og hviksing med en elendig personalpolitikk. Jeg har sagt det før og sier det igjen at jeg ikke var blandt de som jublet når Morgan Andersen kom, og vi ser her ennå en grunn til det. Hvis vi erstatter Eggen med en "lintern løsning" el lign tror jeg vi rykker ned, mulig vi rykker ned uansett siden vi nå må ansette en trener som "danser etter Morgan Andersens pipe"

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 17 des 06, 17:47
Endret: 17 des 06, 17:47
Hater Morgan Andersen- disipler. Vet det er jul og greier, er jo kanskje noen som blir litt Jolly i denne tida...men vær så snill da...

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 17 des 06, 17:53

Nå må dere skjerpe dere!Morgan hadde ingen ting med det her å gjøre!blir redd når jeg hører hvor dumme dere er.

Jeg er selfølgelig lei meg, men dere må ikke gjøre dette verre enn det er, Dette var styret som ville ha det mer proft, det er ikke noe mer å gjøre nå!

Ikke begynn å jage vekk folk som ikke hadde noe med dette å gjøre.

---------------------------

CUPVINNER 06


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3507

Lagt til: 17 des 06, 17:55
Endret: 17 des 06, 17:56
Er det ikke unskyld utrykket    naivt å tro at Morgan Andersen ikke hadde noe med dette å gjøre?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 des 06, 18:00
det er uansett styret i FFK som tok avgjørelsen om hvem som skal rappotere til hvem, og at eggen havnet under morgan på den rang stigen har alt å si for eggen sin avgjørelse, dette er IKKE morgan sin feil!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 17 des 06, 18:01
Opprinnelig postet av Tango
Kan nok tenkes ja! Eller så kan det snus på hodet... Kanskje Eggen går når FFK selger spillere som Brenne


Ja du har jo skjønt det.

---------------------------

A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 des 06, 18:01
Opprinnelig postet av TothNR1

Nå må dere skjerpe dere!Morgan hadde ingen ting med det her å gjøre!blir redd når jeg hører hvor dumme dere er.

Jeg er selfølgelig lei meg, men dere må ikke gjøre dette verre enn det er, Dette var styret som ville ha det mer proft, det er ikke noe mer å gjøre nå!

Ikke begynn å jage vekk folk som ikke hadde noe med dette å gjøre.

Er du blind og døv...... problemet er personkjemien mellom Eggen og Morgan......... Hvis du tror Morgan ikke har noe med dette å gjøre tror jeg heller du skal gå i deg selv enn å utrope andre som dumme.....


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 17 des 06, 18:01
Opprinnelig postet av A.Scheie

La oss bare si at du som utenforstående bommer en smule. Mye kan sies om FFKs styre, men Morgan og hans eventuelle ønske om makt, kan umulig trekkes inn her. Morgan har faktisk ikke hatt noe med denne avgjørelsen å gjøre i det hele tatt.


Vel - jeg synes dette lukter stygt som en intern maktkamp. En maktkamp mellom Eggen og Morgan der Morgan hadde styret med seg og Eggen måtte gå. Og skulle det være noe i det har Morgans eventuelle ønske om makt definitivt noe med dette å gjøre. Jeg er dermed ikke sikker på om den utenforstående bommer med den smulen du nevner her, Scheie. Men for all del: Dette blir kun spekulasjoner fra min side...
Opprinnelig postet av A.Scheie

 

Og når en trener stiller utlimatum, må en være forbedredt på å ta konsekvensene av ultimatumet.


Selvsagt. Det store spørsmålet her, som jeg sikkert får svar på når jeg får lest referatet fra pressekonferansen pluss de kommentarene som sikkert kommer fra begge parter i avisene i løpet av uka, er HVORFOR Eggen stilte et slikt ultimatum. Fordi han så makta han så griskt har tilrevet seg i løpet av fem år smuldre, eller fordi han mente at de tiltenkte endringene ville gjøre jobben hans vanskelig(ere). Hvilken av disse to man havner på, virker å ha ha med å gjøre hva man synes om Eggen i utgangspunktet...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 17 des 06, 18:10
Endret: 17 des 06, 18:12
Dette er det værste som kunne skje klubben! Nå er jeg så oppgitt at jeg ikke gidder forsøke være saklig en gang. Dette er en katastrofe! Faans direktører gror jo på trær! HDet er bare helt utrulig at FFK ofrer Eggen for et latterlig prinsipp om hvordan de vil ha ting organisert!! Det må da gå ann å jenke seg litt for å beholde Gull-treneren??

Uten god trener: Ingen gode spillere, ingen sponsorer, ingen morro. Men nå får vel MOrgan Andersen det som han vil. Han kan styre og ordne og handle og selge spillere og tjene penger: Fy faan, jeg er så jævlig opprørt!!

Det er Bjørn Jensen og hele det rottne styreapperatet som er skyld i dette. Eggen og Ahlsen har ført klubben til toppen av norsk fotbalkl. Hva har Jensen fått itl i samme tidsrom?? Han har klart å fjerne Kværneng. Han har ikke klart å utvikle organisasjonsapperatet et døyt, han har ansatt TO undugelige direktører (Mokkelbost/Andersen) og nå klarer han faan meg å la Eggen gå for dette tullete kravet fra Andersen om å besemme. IDIOT.


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 9 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340