Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen senior refser ledelsen i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

ibskof

Bedriftsspiller
Ble medlem: 20 des 06
Innlegg: 4

Lagt til: 21 des 06, 21:19
Har ikke sett på tråden på noen timer, men vil bare komme med en sluttkommentar fra min side: Jeg bestrider ikke Eggens kvalifikasjoner som trener. Han er unik i Norge, og har fotballfaglig alltid vært en av mine favoritter. Men han uttaler seg også fritt og lett om all verdens andre ting, åpenbart ofte uten å ha det mange vil si er nødvendig bakgrunnskunnskap. Og det var altså hans kommentarer angående organisasjonsplanen i FFK som fikk meg til å reagere. Jeg skal ikke bruke mer plass på dette nå, men takke for diskusjonen, som holdt et behagelig høyt saklig nivå!

---------------------------

Charlot


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 21 des 06, 22:17
Endret: 21 des 06, 22:17

Opprinnelig postet av ibskof
Men han uttaler seg også fritt og lett om all verdens andre ting, åpenbart ofte uten å ha det mange vil si er nødvendig bakgrunnskunnskap.

 

En liten kommentar til dette, ikke fordi jeg er så veldig uenig akkurat her, men det ganske populært å skrive at Eggen (og andre) "går ut i mediene", "bruker mediene" osv. Jeg vil spørre om det egentlig er så treffende å si det slik?

 

Er det ikke snarere slik at det er mediene som kontakter Eggen og andre? Og journalistene som velger hva de vil spørre om, og dermed bestemmer hva intervjuet skal handle om? Har det egentlig skjedd i løpet av Eggens 5 år i klubben at han én eneste gang har kontaktet media for å formidle sine oppfatninger om noe han har mer eller mindre greie på?

 

(På den annen side, kan en trener konsekvent si nei til å la seg intervjue? Og begrunne det med at journalistene stiller feil eller uinteressante spørsmål? )

 

Er det virkelig riktig å beskrive Eggen og andre trenere/ledere som den aktive part, mens journalisten bare er en passiv videreformidler? Dette stemmer ikke helt med mitt inntrykk av hvordan medieverden fungerer.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 des 06, 03:01

Stengt



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340