Forslag til nye spillere
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av scheien
han så ikke dårlig ut han. men vi har vel egentlig nok kantspillere i klubben spør du meg. er nok ikke den plassen som er prioritet. med mindre han kan gå rett inn å danke ut kvisvik. trenger en sentral midtbane å en stopper nå så er jeg fornøyd
Jeg synes ikke vi er bra skodd med kantspillere heller. Men hvis en er fornøyd med Stadheim, Hoås og Multe så er vi kanskje det. ( Vi kan ikke regne med ivorianerne ennå ) .Jeg foretrekker mye bedre kantspillere enn disse. Gjerne noen som danker ut Kvisvik.
kvisvik tarik stadheim multaharju å jeg hadde tatt ivorianerne med i betraktning. fordi jeg håper å trur at de kan kjempe om en plass i 11eren. har hørt så mye bra om de fra trenere å spillere. ramberg å jonna kan også spille kant. så jeg mener fortsatt at vi ikke mangler kantspillere. har ramset opp 8 som kan spille kant nå. å det er bare to plasser det er snakk om. så jeg trur det kan gå bra.
jeg hadde tatt ivorianerne med i betraktning. fordi jeg håper å trur at de kan kjempe om en plass i 11eren.
Før de kommer i noen som helst betraktning må de få LOV til å spille for oss...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 15 feb 07, 01:51
Endret: 15 feb 07, 01:51
jonna kan også spille kant. så jeg mener fortsatt at vi ikke mangler kantspillere. har ramset opp 8 som kan spille kant nå. å det er bare to plasser det er snakk om. så jeg trur det kan gå bra.
En svakhet i denne måten å telle på; Jonna kan spille overalt. Han var i fjor høst vår beste venstre back, han er for tiden landslagets beste høyre back. Han kan spille sentralt, på kant, til og med som spiss, med målteften sin. Men han kan ikke spille overalt samtidig, det er det eneste kjedelige med ham.
Jeg er absolutt for kloning; ja til flere Bjørkøy`er!
(Tror jeg har sagt det før, men det ville ikke forundre meg om Bjørkøy er en habil keeper også.)
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Dersom klubben og investorpoolen ønsker å gjøre et godt, sikkert kjøp som garantert vil forsterke laget, så er det bare å bla opp for denne mannen: Christoffer Anderson
Veldig enig her!
Jeg stoler på at de på dette forumet med nære bånd innad i FFK bringer dette tipset videre.
Jeg håper ihvertfall ikke at signeringen av VM betyr at FFK dropper jakten på høyreback.
Opprinnelig postet av JJunior
Nå har vi brukt pengene vi har og fått de erstatningene vi var ute etter.Trenger i hvertfall ingen flere forsvarsspillere.Opprinnelig postet av Holters
Dersom klubben og investorpoolen ønsker å gjøre et godt, sikkert kjøp som garantert vil forsterke laget, så er det bare å bla opp for denne mannen: Christoffer Anderson
Veldig enig her!
Jeg stoler på at de på dette forumet med nære bånd innad i FFK bringer dette tipset videre.
Jeg håper ihvertfall ikke at signeringen av VM betyr at FFK dropper jakten på høyreback.
Opprinnelig postet av paco
Nå har vi brukt pengene vi har og fått de erstatningene vi var ute etter.Trenger i hvertfall ingen flere forsvarsspillere.
Slik jeg ser det så trenger vi fortsatt en høyreback.
Og har vi brukt de pengene vi har?
Ifølge f-b så er Vidar Martinsen betalt av investorene.
Ikke det at jeg skjønner hvorfor, siden FFK kunne brukt pengene etter Brenne-salget og investert i spilleren selv.
Opprinnelig postet av JJunior
Har vel penger igjen men tror det blir en spiller på lån der bak hvis det kommer flere spillere bak.Opprinnelig postet av paco
Nå har vi brukt pengene vi har og fått de erstatningene vi var ute etter.Trenger i hvertfall ingen flere forsvarsspillere.
Slik jeg ser det så trenger vi fortsatt en høyreback.
Og har vi brukt de pengene vi har?
Ifølge f-b så er Vidar Martinsen betalt av investorene.
Ikke det at jeg skjønner hvorfor, siden FFK kunne brukt pengene etter Brenne-salget og investert i spilleren selv.
Dersom det er slik at FFK ikke har midler til å styrke stallen ytterligere, bør man kanskje i framtiden snakke med "litt mindre bokstaver" når det gjelder styrking av stallen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Ring Christoffer Andersson:
http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article901510.ece
Hvordan går det egentlig med utviklingen til Ole Christoffer Heieren Hansen på Sparta?
Jeg vet han har noen U18 og U19 kamper, men jeg har ikke sett ham spille selv og vet derfor ikke om han har noe i en tippeligastall å gjøre.
Opprinnelig postet av Funk1
Bjørkøy skal spille på midten sammen med Ramberg. Da trenger vi alternativer i høyre back posisjon.
Ring Christoffer Andersson:
http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article901510.ece
Har heller tro på Berg på midten i steden for Ramberg jeg da.
Virka i følge Morgans uttalelser at penge kassa er tom, og at det ikke kommer flere spillere på dette overgansmarkedet. Kan vel stemme ganske bra med tanke på at de ville ha troppen klar til la manga turen 24 feb
Synd, kunne sett for meg en eller to spillere til som er bedre enn de vi har per dags dato
Kunne tenkt meg en solig defansiv midtbanespiller, som kunne ligge som en anker
Og en høyrevin/spiss, dette kommer helt an på hva slags rolle tarik er tiltengt på laget. Hvis han er tiltenkt spiss plass, så trenger vi sårt en høyre ving.
Men fatter ikke hvordan kassa allerede kan være tom?
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Defensiv midtbanemann. Løp og kjøp :-)
http://www.nettavisen.no/ioslo/article905960.ece
RednWhite
Opprinnelig postet av HotDream
Kjøpe med hva da?
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
Kjøpe med hva da?
MasterCard !!
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Opprinnelig postet av freud
Opprinnelig postet av A9$h
Kjøpe med hva da?
MasterCard !!
Lommeboka til Terje H & Co......?
RednWhite
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914