Husk meg
Brukernavn
Passord

Noen som føler med Thomas Myhre?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 06 jan 07, 21:24
Endret: 06 jan 07, 21:29

Er det fler enn meg som ikke akkurat synes veldig synd på Thomas Myhre?

Han forlater FFK til fordel for en "knall" klubb i PL. Så blir`n benka og vil hjem. Sutre, sutre, sutre.

Mod: Prøv å bruk litt tid på beskrivende titler, "Myhre" forbinder nok mange med Thomas Myhre, men noe mer enn det kom ikke frem av overskriften.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 07 jan 07, 01:39
Opprinnelig postet av denialsander

Er det fler enn meg som ikke akkurat synes veldig synd på Thomas Myhre?

Han forlater FFK til fordel for en "knall" klubb i PL. Så blir`n benka og vil hjem. Sutre, sutre, sutre.

Mod: Prøv å bruk litt tid på beskrivende titler, "Myhre" forbinder nok mange med Thomas Myhre, men noe mer enn det kom ikke frem av overskriften.

Jeg ler høyt hver gang jeg leser at Myhre er benka eller gjør det dårlig. Er jo nesten lik en hvis annen keeper når det gjelder å sutre..

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 07 jan 07, 01:52
Er egentlig glad for at T.Myhre forsvant,for da hadde vi nok ikke hatt Shabaan i troppen!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 07 jan 07, 16:20
Han for betale for å tenke penger frem for å spille kamper.. hadde han blitt i FFK så hadde jo han spilt fast osv, men nei da han skulle til england for der ligger penga og det må han ta på sin kappe. Godt vi fikk Rami så har vi en topp keeper

http://keiko99.net

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 07 jan 07, 16:21
Opprinnelig postet av GurrBass
Er egentlig glad for at T.Myhre forsvant,for da hadde vi nok ikke hatt Shabaan i troppen!!

Thomas Myhre er en bedre keeper enn Rami Shaaban.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 07 jan 07, 16:23
Er enig med deg der.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 07 jan 07, 16:33

Opprinnelig postet av Costanza

Er så enig så enig

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 07 jan 07, 16:35
Endret: 07 jan 07, 16:38

Hvis han forsetter å slite benken i Charlton, er det ikke lenge til vi kan si at Rami er bedre.

Vi har tross alt en landslagskeeper som spiller, mens Thomas spiller mindre og mindre.

Det er vel et spørsmål hvor lenge Hareide kan bruke en reservekeeper for bunnlagt i England.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 07 jan 07, 17:08
Opprinnelig postet av Patrioten

Hvis han forsetter å slite benken i Charlton, er det ikke lenge til vi kan si at Rami er bedre.

Vi har tross alt en landslagskeeper som spiller, mens Thomas spiller mindre og mindre.

Det er vel et spørsmål hvor lenge Hareide kan bruke en reservekeeper for bunnlagt i England.

Med Isaksson tilbake, så vil det bli mindre og mindre spilletid på Shaaban også. Myhre - om han er fast landslagskeeper eller ei - hold et nivå over Shaaban i mine øyne.

Har du lest forumets retningslinjer?

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 07 jan 07, 20:53

Jeg registrerer med jevne mellomrom denne typen uttalelser fra diverse forumbrukere. Når det gjelder Constanza betviler jeg ikke at han har gode argumenter i forhold til sin sak, men på generelt grunnlag skulle jeg ønske man var flinkere til å begrunne sine påstander.

Personlig er jeg tildels enig, men plukker man de to forskjellige keepernes egenskaper fra hverandre, så vil man se at de har forskjellige styrker og svakheter. Når det er sagt, den aller største forskjellen på Shaaban og Myhre er etter mitt synspunkt engasjementet. Myhre er mer "på hugget" enn det Shaaban er. Shaaban har en lei tendens til å fremstå som litt uengasjert og ukonsentrert i enkelt kamper. Det ble noen mål i fjorårets sesong som jeg mener Shaaban burde tatt. Slapp av, det var utvilsomt en del situasjoner hvor jeg så ballen i mål d Shaaban dukket opp fra intet og hindret mål også. Det jeg skal frem til er følgende; Thomas Myhre er en mer komplett keeper enn det Rami Shaaban er, men tro meg når jeg sier at jeg er mer enn komfortabel med å ha Shaaban mellom stengene. Og frem til FFK hoster opp så masse gryn til at Fru Myhre velger Fredrikstad fremfor Stavanger, så håper jeg klubben selger seg særdels dyrt i forhold til et evt salg av Shaaban...

Frua mener jeg ikke kan vise følelser, pøh, jeg har grått mer enn 1 gang etter at favorittlaget har snubla...

ffk-4ever

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jan 07, 21:08
Opprinnelig postet av KeJ

Jeg registrerer med jevne mellomrom denne typen uttalelser fra diverse forumbrukere. Når det gjelder Constanza betviler jeg ikke at han har gode argumenter i forhold til sin sak, men på generelt grunnlag skulle jeg ønske man var flinkere til å begrunne sine påstander.

Personlig er jeg tildels enig, men plukker man de to forskjellige keepernes egenskaper fra hverandre, så vil man se at de har forskjellige styrker og svakheter. Når det er sagt, den aller største forskjellen på Shaaban og Myhre er etter mitt synspunkt engasjementet. Myhre er mer "på hugget" enn det Shaaban er. Shaaban har en lei tendens til å fremstå som litt uengasjert og ukonsentrert i enkelt kamper. Det ble noen mål i fjorårets sesong som jeg mener Shaaban burde tatt. Slapp av, det var utvilsomt en del situasjoner hvor jeg så ballen i mål d Shaaban dukket opp fra intet og hindret mål også. Det jeg skal frem til er følgende; Thomas Myhre er en mer komplett keeper enn det Rami Shaaban er, men tro meg når jeg sier at jeg er mer enn komfortabel med å ha Shaaban mellom stengene. Og frem til FFK hoster opp så masse gryn til at Fru Myhre velger Fredrikstad fremfor Stavanger, så håper jeg klubben selger seg særdels dyrt i forhold til et evt salg av Shaaban...

En må vel få lov til å ha sin egen mening her inne uten og måtte begrunne  hvorfor en har det? Virker som mange farer opp hver gang denne diskusjonen om hvem som er best av Myhre eller Shaban dukker opp.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 07 jan 07, 23:17
jeg syns det er synd at han sitter på benken hele tiden. men det er fordi jeg tenker på at han er den beste keeperen fra norge. å da hadde det vært fint å hatt han i form når landslaget begynner å spille igjen.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 07 jan 07, 23:33
Opprinnelig postet av scheien
jeg syns det er synd at han sitter på benken hele tiden. men det er fordi jeg tenker på at han er den beste keeperen fra norge. å da hadde det vært fint å hatt han i form når landslaget begynner å spille igjen.
Hadde han enda tenk sånn hadde han blitt i FFK

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jan 07, 08:02
Opprinnelig postet av ffk-4ever

En må vel få lov til å ha sin egen mening her inne uten og måtte begrunne  hvorfor en har det? Virker som mange farer opp hver gang denne diskusjonen om hvem som er best av Myhre eller Shaban dukker opp.

Dersom jeg diskuterer med noen forventer jeg, med mindre jeg diskuterer med en kverulant, å få saklige argumenter om hvorfor vedkommende har den meningen han/hun har. Jeg tror forumet blir mer interessant dersom ikke folk bare slenger ut innlegg med en setning - en mening - uten noen form for begrunnelse.

Det blir litt sånn "pappa`n min har større tiss enn din" hvis ikke man gir en eneste begrunnelse til hvorfor man mener noe. 

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 08 jan 07, 15:59

Dersom jeg diskuterer med noen forventer jeg, med mindre jeg diskuterer med en kverulant, å få saklige argumenter om hvorfor vedkommende har den meningen han/hun har. Jeg tror forumet blir mer interessant dersom ikke folk bare slenger ut innlegg med en setning - en mening - uten noen form for begrunnelse.

Det blir litt sånn "pappa`n min har større tiss enn din" hvis ikke man gir en eneste begrunnelse til hvorfor man mener noe. 

Nå tror jeg alderen på en del av de ivrigste forumbrukerne er i den gata hvor akkurat det argumentet du viser til er meget ofte brukt

Hehe, jeg skal ikke si det sikkert selvsagt, men for mange er det enklere å komme med en påstand dersom man slipper å forsvare den med saklige arumenter... Men evnen til å resonere og argumentere kommer med alderen, håper jeg da!!!

Nytt år, nye muligheter.

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 09 jan 07, 03:14

piss prek!-- hehe.. men jeg mener det, synes for det første at rami faktisk er bedre, og for det andre, rami har ihvertfall litt klubb følelse og lojalitet ovenfor de klubbene han er i, myhre derimot, en pengegrisk halvgod keeper som har alt for store forhåpninger om seg selv, og som jeg håper ALDRI trer på seg FFK drakt igjen, da vil jeg heller ha sørli!

og om jeg synes synd på han? la meg si det slik, han er en stor sutre kopp! han sutret her over at han ville ut til en stor klubb, kommer seg dit etter ett "gjesteopphold" her(bare for å tjene litt penger mens han først var i norge) nå sutrer han der fordi han ikke får spille, men er det så rart da? han finnes jo ike god nok til engelsk PL! greit, han er en god keeper, men PL? no way!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 09 jan 07, 15:06
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

piss prek!-- hehe.. men jeg mener det, synes for det første at rami faktisk er bedre, og for det andre, rami har ihvertfall litt klubb følelse og lojalitet ovenfor de klubbene han er i, myhre derimot, en pengegrisk halvgod keeper som har alt for store forhåpninger om seg selv, og som jeg håper ALDRI trer på seg FFK drakt igjen, da vil jeg heller ha sørli!

og om jeg synes synd på han? la meg si det slik, han er en stor sutre kopp! han sutret her over at han ville ut til en stor klubb, kommer seg dit etter ett "gjesteopphold" her(bare for å tjene litt penger mens han først var i norge) nå sutrer han der fordi han ikke får spille, men er det så rart da? han finnes jo ike god nok til engelsk PL! greit, han er en god keeper, men PL? no way!

Helt enig..en pengegrisk sutrekopp...haha...

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 09 jan 07, 16:06
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg hadde nok også jeg ville gjort det samme som Myhre.. Han ble jo lova bra med spilletid og det fikk han jo å. Men nå som de har lånt kanskje en av de beste keepertalentene England har for tiden, så skjønnerjeg hvorfor han sitter på benken.

Jeg ser han gjerne tilbake hvis Shaaban skulle finne på å stikke.

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 09 jan 07, 18:04
Opprinnelig postet av wergis
Jeg ser han gjerne tilbake hvis Shaaban skulle finne på å stikke.

Det vil jeg óg. Men ikke før....

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 09 jan 07, 19:25

Hadde kanskje blitt for ille med to landslagskeepere i troppen!!

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

www.norskfans.com

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 09 jan 07, 19:28

Når jeg tenker meg om ville det å ha både Rami og Myhre som keepere være fantastisk. Urealistisk, dog - en av dem vil garantert være misfornøyd...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 09 jan 07, 22:53
Endret: 09 jan 07, 22:54

Nei, jeg føler ikke med Thomas Myhre. Han har tatt sitt eget valg. Spiller man på høyt nivå, er det stor markedsføringsverdi i alt man lykkes med, samtidig som det er en stor risk for lite spilletid. Dette er en kalkulert risiko, det var Thomas Myhre selvfølgelig klar over. Han har ikke på noen måte blitt "lurt" eller noe lignende, så jeg ser ingen grunn til å føle med ham.

Rami Shaaban har i så måte gjort et mye klokere valg, selv om FFK er en klubb minst to nivåer under PL. Det er særlig to fordeler Rami Shaaban har i FFK. Dels får han mye spilletid, det er ingen som konkurrerer ham ut på benken. Og dels har han mye å gjøre når han er på banen. Det siste er selvsagt ikke noe stort kompliment for FFK; men for Rami Shaaban er det en stor fordel.

Hvem av dem som er best? Si det. De har vel forskjellige egenskaper, som det har blitt påpekt. Samtidig synes jeg begge har den roen på banen som en klassespiller trenger. Hvem av dem som er best i FFK blir nærmest en smaksak. Det er litt som å spørre om man foretrekker Mercedes eller BMW.

Men kunne jeg velge hvilken av disse to utmerkede keeperne jeg ville hatt på laget i århundrets viktigste kamp, eks. en VM- eller CL-finale, så ville jeg ha sagt Rami Shaaban. Har inntrykk av at han blir bedre og bedre jo viktigere anledningen er, mens Myhre presterer kanskje noe jevnere uavhengig av anledningen.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 14 jan 07, 01:04
Er det noen som snart kan fortelle han at det er jævla teit å fly rundt å si: jeg vil ikke være her noe mer osv osv.

Dette sier Thomas Myhre: Ikke på benken og vet ikke hvorfor.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 14 jan 07, 14:53

Når jeg tenker meg om ville det å ha både Rami og Myhre som keepere være fantastisk. Urealistisk, dog - en av dem vil garantert være misfornøyd...

Ja, også måtte vi gjøre det vi alltid gjør med misfornøyde spillere - leie dem ut til Sparta Sarpsborg.

Ære være Plankebyen

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jan 07, 16:59
Nå er han på vei til lsk. Det er også ett tegn til Heinz Müller og Otto Fredrikson at dem skal få slite med spille tid.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 22 jan 07, 17:16
jaja.. han bør få samme varme velkomst som Brenne..  hehe

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 22 jan 07, 17:17

Opprinnelig postet av keiko99
Nå er han på vei til lsk. Det er også ett tegn til Heinz Müller og Otto Fredrikson at dem skal få slite med spille tid.

Hvor har du det ifra?

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jan 07, 17:41
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hvor har du det ifra?

Her er det en liten sak:

http://www.norskefans.com/norge/lsk/artikel.asp?id=743

http://www.norskefans.com

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jan 07, 22:39
Nei der kom jaggu viking på banen også gitt.. (ser tv2 sporten jeg se )

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 22 jan 07, 22:45
Opprinnelig postet av KeJ

Har du noen gang sett Myhre spille i9 premier league. Han har vært ukonsentrert og gjort en del tabber han også, bare se på når Shaaban spillte for Arsenal og i tillegg har han spilt i VM og det har IKKE Myhre. Jeg mener Myhre er den mest oppskrytte spilleren vi har i Norge. Det finnes en gunn til at han ikke får spilletid

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)

ffk-4ever

Landslagsspiller

Lagt til: 22 jan 07, 22:49
Finnes også en grunn til at Myhre er i Charlton og Shaban i Fredrikstadhehe

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 23 jan 07, 08:34

Hvis det blir LSK....ja da syns jeg virkelig synd på`n

Uansett er det bedre for`n å slite benken her hjemme enn i england (særli)

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jan 07, 10:49
jeg tror han tar viking jeg.. kona bestemmer vett du

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jan 07, 12:29
Jeg merker at jeg gradvis begynner å mislike LSK litegranne. Likte dem egentlig litt før, men saken med brenne, og nå Myhre blir for mye rett og slett. Hva skal til for at FFK skal bli et bedre utstillingsvindu enn LSK? Det er tydeligvis ikke ikke slik akkurat nå. Resultater over tid, er det svaret? Med det mannskapet LSK har høstet sammen kan det bli vanskelig for hvem som helst å gjøre det bedre enn dem i år.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 29 jan 07, 05:19
Endret: 29 jan 07, 05:19

Opprinnelig postet av Shadar
Hva skal til for at FFK skal bli et bedre utstillingsvindu enn LSK? Det er tydeligvis ikke ikke slik akkurat nå. Resultater over tid, er det svaret?

At vi slår dem. Riktig, det har ikke vært slik siden... i alle fall ikke siden midt på 80-tallet. Kan ikke si noe smart om tiden før det. Ja, resultater over tid er svaret. Stabilitet på øvre halvdel. Medaljer. Det smaker det landslag av.

Det er en veldig optimisme i Lillestrøm nå, jeg merker det godt som bor i nærheten. Ikke minst Tom Nordlie skal ha mye av æren for det. Kan ikke godt bebreide noen for det, men jeg ville ikke følt meg like sikker. Har inntrykk av at Nordlie er en veldig enten/eller type, han havner ikke midt på treet, ikke noe ingenmannsland der i gården, men om det blir topp eller bunn får tiden vise. Så har de fått inn Brenne, og det kan ha vært et bra trekk, hvis Brenne nå utvikler seg videre i et nytt miljø og under ny trener. Og kanskje får de Thomas Myhre, som vel er bedre enn Müller, men som definitivt ikke er bedre enn Reitmaier var. Så har de mistet lagets to viktigste spillere i Korén og Mifsud. I mine øyne er LSK mer svekket enn FFK, tross for Brennes overgang.

Så jeg tror FFK kan gjøre det bedre enn LSK i år. Det ville også være den beste "hevnen" overfor Simen Brenne. He he.

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 29 jan 07, 08:47
Jeg håper du har rett. Men bortgangen til Koren og Mifsud bør ikke nødvendigvis være så veldig store tap for dem, muligens med unntak av Koren. Jeg ville alltid ha valgt en skandinavisk spiller fremfor en fremmedspråkelig utlending hvis kvaliteten hadde vært ca like god. Simen er omtrent like god som Koren. Myklebust kan bli vel så god som Mifsud, noe av den samme typen også.

Et annet aspekt er at laget nå har mistet to av fjorårets største egoer i tippeligaen, sikter da mest til Mifsud. Sikker irriterende for lagkamerater å ha folk med slike stjernenykker på laget. LSK kan jo få en mental fremgang av å få vekk disse to spillerne.
Man skal ikke glemme at de har hentet inn en viss høyreving også..

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til: 29 jan 07, 19:00

Finnes også en grunn til at Myhre er i Charlton og Shaban i Fredrikstadhehe

Charlton er ikke akkurat et topplag i PM, men det er Arsenal og der spillte Shabaan. Myhre har jo knappt spillt noen kamper for Charlton og Shabaan tok et smartere valg og valgte en klubb der han får spilletid og kanskje får tilbud om en ktoppklubb senere, i stedet for å måtte avslutte en karriere på bunn.

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 02 feb 07, 07:48
Endret: 02 feb 07, 07:50

myhre kan havne i rbk... de er ihvertfall interesert

dagbladets artikel

Ifølge VG er Thomas Myhre et navn RBK har notert ned på blokka. Avisa skriver at trønderne har tatt kontakt med Myhres representanter for å høre om han kan være interessert i å avslutte karrieren i Trondheim.

de vil gjerne erstatte en skadet hirschtfeldt (usikker på stavinga) og ser på myhre som en aktuell kandidat..

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norgeste flotteste Fotball klubb!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 02 feb 07, 08:56
Mye tyder på at Myhre har valgt Viking.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 02 feb 07, 09:00
Endret: 02 feb 07, 09:01
ha har ikke glemt FFK 

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 02 feb 07, 09:34
Endret: 02 feb 07, 09:34

ha har ikke glemt FFK 

Arkivfoto kalles det......

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 02 feb 07, 09:59
Opprinnelig postet av Oslo

ha har ikke glemt FFK 

Arkivfoto kalles det......

ja å det skjønte ikke jeg vel

Brukernavn

Landslagsspiller

Lagt til: 02 feb 07, 10:42
RBK er intresert i`n å nå...

Send en hund etter øl...

Brukernavn

Landslagsspiller

Lagt til: 02 feb 07, 10:45
http://www.nesteklikk.no/20070202/126804.html

Send en hund etter øl...

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 02 feb 07, 10:46
Opprinnelig postet av Brukernavn
RBK er intresert i`n å nå...
det hadde vi vært også tanken på hvem 2 keeperen i rbk er

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 02 feb 07, 15:54
Og da var det offentlig klart: http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article885976.ece

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 02 feb 07, 16:25
Opprinnelig postet av Shadar
Og da var det offentlig klart: http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article885976.ece

Utrolig synd egentlig, håpet at han ble i utlandet en god stund til nå. Det siste vi trenger er vel at konkurrentene så til de grader styker laget. Vi så jo alle hva Myhre gjorde med FFK. Myhre kommer til å heve Viking-laget, som fra før egentlig er meget sterkt på papiret. Måtte han spille tre kamper, og så forsvinne igjen...

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 02 feb 07, 18:08
Endret: 02 feb 07, 18:10
Dette var deilige nyheter! Unner han alt virkelig å spille for Viking! Myhre er riktignok bedre enn Shaaban, men hva gjør vel det, når Shaaban er såpass breial som han er?

Lenge leve Rami!

Skjønner forresten ikke dere som er så sure for at han ikke kommer til FFK, hvem vil vel komme til den klubben i Norge med mest negative supportere?

Fredrikstad!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 02 feb 07, 20:13
Opprinnelig postet av T.Olsen
Skjønner forresten ikke dere som er så sure for at han ikke kommer til FFK, hvem vil vel komme til den klubben i Norge med mest negative supportere?

Myhre har tidligere kommet hit, så tydeligvis er det ingen hindring...

Har du lest forumets retningslinjer?

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 02 feb 07, 20:51
Han kommer ikke før til sommeren så han får ikke spille på den nye stadionet vårt til våren.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 02 feb 07, 21:51
Endret: 02 feb 07, 21:52

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av T.Olsen

Myhre har tidligere kommet hit, så tydeligvis er det ingen hindring...

Det er korrekt, men du så hvor fort han forsvaant ;-), er ikke alltid lett å se for seg supportere i andre land når man har så fantastiske supportere som Charlton... DE slår det meste, tror nok de er verdens beste supportere, ja.. 

Fredrikstad!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 03 feb 07, 17:10
Endret: 03 feb 07, 17:10
Nå er thomas stor i munnen igjen

ja ja vi for se da vett du.. TIL trodde det samme dem også da dem henta rushfelt til tromsø

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914