Daniel Lubieniecki til Sogndal.
http://fotball.adressa.no/forstediv/article72078.ece
Der mista jammen meg Sparta en midtbanespiller gitt. Er det noen som har noen kjenskaper til hans fotballferdigheter?
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Der mista jammen meg Sparta en midtbanespiller gitt. Er det noen som har noen kjenskaper til hans fotballferdigheter?
Meget god sentral midtbanemann i den dype ankerrollen. I "Skammelsrud-rollen". Spilt fast i den siden 3. divisjon og det er litt merkelig at han nå skal spille for en annen klubb. Har vært en av de aller viktigste og beste spillerne siden han kom og har vist høy klasse stort sett i alle matcher. Scoret 10-11 mål i fjor og 7 i år. Det sier jo litt det også. God på hodet, i duellene, og flink til å skaffe seg tid og overblikk.
Grunnen til at jeg likevel ikke akkurat gråter, men bare føler et merkelig tomrom er: hvorfor går klubben først med på å kunne gi ham bort til Østsiden - og så selges han til Sogndal? Sist sesongs beste spiller... Det sier meg at det er noe annet som har gjort at klubben sier "takk for nå". Det er jo ikke pengene, for han kunne jo først gå til Østsiden (som viste interesse) eller en anne klubb. Tydelig at han da ikke var all verdens ønsket videre. Kan sikkert spekulere dette ihjel, og dere Fredrikstad-folk er jo nå norgesmestere i rykter så her er det fritt fram. Hahahaha
---------------------------
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av spartasupporter
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Meget god sentral midtbanemann i den dype ankerrollen. I "Skammelsrud-rollen". Spilt fast i den siden 3. divisjon og det er litt merkelig at han nå skal spille for en annen klubb. Har vært en av de aller viktigste og beste spillerne siden han kom og har vist høy klasse stort sett i alle matcher. Scoret 10-11 mål i fjor og 7 i år. Det sier jo litt det også. God på hodet, i duellene, og flink til å skaffe seg tid og overblikk.
Grunnen til at jeg likevel ikke akkurat gråter, men bare føler et merkelig tomrom er: hvorfor går klubben først med på å kunne gi ham bort til Østsiden - og så selges han til Sogndal? Sist sesongs beste spiller... Det sier meg at det er noe annet som har gjort at klubben sier "takk for nå". Det er jo ikke pengene, for han kunne jo først gå til Østsiden (som viste interesse) eller en anne klubb. Tydelig at han da ikke var all verdens ønsket videre. Kan sikkert spekulere dette ihjel, og dere Fredrikstad-folk er jo nå norgesmestere i rykter så her er det fritt fram. Hahahaha
Kanskje sparta gir han bort fordi dem har en storfisk på kroken og må frigjøre lønningspenger :) Charlie Miller eller Robbie Winters :)
[/quote]
Det var flere grunner til at han var aktuell for Østsiden. Han vurderte å gi seg med seriøs fotball, og ville trappe ned. Han er god kompis med Rino Hansen (som står i mål på Østisden), og han kom aldri godt overens med trenern I Sparta. Men han har tydligvis ombestemt seg da, og vil satse videre. Ble sikkert smigret over å få tilbud fra en klubb som satser hardt på opprykk!
Ære være plankebyen!
Det gikk nok begge veier, for å si det pent. Har vært mange historier som de fleste har kjent til. Uansett er det spesielt at man går til det skrittet å si "morna" til en av lagets beste spillere.
Veldig spent på hvem som kommer inn som erstatter. Ikke minst hvor mye man får i overgangssum! Her kan vel dere i Fredrikstad være med og lage noen rykter? Hehehehehe. Hvor mye kan en 30 år gammel midtbanespiller som skal rett inn på et antatt topplag koste?
Winters og Miller er nok et like lite troverdig rykte som Sollied&Andresen. Hehehe! Å lønne slike toppspillere i Adeccoligaen er som å tro på snøføre i fellesferien
- sammen for Sarpsborg
FK Sparta mottar i alle fall litt vekslepenger for den godeste Daniel...
www.sa.no/fk_sparta_sarpsborg/article2508056.ece
"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein
FFK and Wisla Krakow forever...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914