ILLE - BRA
Dette står i fredrikstadblad:
ILLE:
At nærmere 2000 fra Fredrikstad lager en fantastisk ramme rundt kampen. Som å spille på hjemmebane.
BRA:
At enkelte av de tilreisende kaster ting på banen og blant annet treffer dommeren.
Kanskje det skulle vært omvendt? At det var bra at noen traff dommeren? Også var det dumt at det kom 2000 fra Fredrikstad? Nå har de tabba seg litt ut...
ILLE:
At nærmere 2000 fra Fredrikstad lager en fantastisk ramme rundt kampen. Som å spille på hjemmebane.
BRA:
At enkelte av de tilreisende kaster ting på banen og blant annet treffer dommeren.
Kanskje det skulle vært omvendt? At det var bra at noen traff dommeren? Også var det dumt at det kom 2000 fra Fredrikstad? Nå har de tabba seg litt ut...
hmmm. jobber ajg i fb? :p
---------------------------
Fredrikstad Fotballklubb - tilbake i det gode selskap!
ikke vet jeg.....men blink var det iallefall, tenker på dommeren.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Tror nok at ajg jobber i FB. Morro at de kan gjøre feil de også. Ikke bare Watson stakkar.
:ffk::ffk::ffk:
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
jeg jobber ikke i FB, men dette beviser vel bare at det er flere som har samme mening som meg.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
kødda! :ffk:
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914