Tromsø forhandler om Vidar Martinsen
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
http://www.norskefans.com
Heia FFK
hvor er backup hen da?? Shabani? Shabani er vel kanskje bedre enn VM?
Hvis man skal henge med i TL s¨å trengs det noen som kan konkurere med hvertfall Gerrbrand og kanskje Raio!!
Sier ikke at Shabani er en dårlig fotballspiller, men de fleste vet nok at han ikke holder mål enda..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av wergis
Hvis man skal henge med i TL s¨å trengs det noen som kan konkurere med hvertfall Gerrbrand og kanskje Raio!!
Sier ikke at Shabani er en dårlig fotballspiller, men de fleste vet nok at han ikke holder mål enda..
Tror du virkelig at VM er villig til å være backup ?? Tror ikke det jeg. Å tro at han tar plass i første 11`ern våres er bare vås. Så dermed utelukker jeg VM med en gang. Helst ser jeg at det kommer inn forsvarsspillere som faktisk kan danke ut både Gerrbrand og Raijo, og dermed henvise disse 2 til å være backup.
Men normalt så kommer vi nok til å måtte ta til takke med backuper som Tamas, Blixt etc. Ellers så må vi ha bedre spillere enn de vi allerede har. Og det får jeg virkelig håpe vi får tak i. For hvis vi ikke greier å forsterke laget, og ikke Ivorianerne heller slår til, så er jeg redd for at vi kommer til å slite like jævlig denne sesongen æv.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Tror du virkelig at VM er villig til å være backup ?? Tror ikke det jeg. Å tro at han tar plass i første 11`ern våres er bare vås. Så dermed utelukker jeg VM med en gang. Helst ser jeg at det kommer inn forsvarsspillere som faktisk kan danke ut både Gerrbrand og Raijo, og dermed henvise disse 2 til å være backup.
Det er vel ingen fotballspillere som vill være backup! Jeg skrev også som en konkurent til de stopperne vi har.. Shabani er vel ikke tilstrekkelig nok?
Tror du VM er såpass dårlig at han ikke vil kjempe om en plass??
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det er vel ingen fotballspillere som vill være backup! Jeg skrev også som en konkurent til de stopperne vi har.. Shabani er vel ikke tilstrekkelig nok?
Tror du VM er såpass dårlig at han ikke vil kjempe om en plass??
Om jeg synes han er dårlig eller ei spiller liten rolle. Sånn jeg ser det så ligger VM flere hakk bak de 2 vi har i forsvaret, og jeg tviler på om VM vil ta den utfordringen å prøve og ta en fast plass på laget våres. Han kunne fort måttet finne seg i å bli benkevarmer, og da er nok karrieren hans bortkasta.
Hvorfor trekker du frem Shabani ?? Jeg vet godt at vi trenger flere forsvarsspillere jeg. Både på h.back, v.back og på stopperplass. Og helst en dirigent foran der igjen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914