Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø forhandler om Vidar Martinsen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 17 jan 07, 14:09

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 jan 07, 14:13
Det begynner med andre ord å haste for Eggen å finne seg ny klubb...

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 17 jan 07, 15:53
Vidar er jo Råde gutt, sett med FFK øyne er han derfor lokal. Han er kanskje en potensiell forsvars sjef. Lurer på om FFK kanskje kaster seg inn i kampen.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 jan 07, 17:19
ja det hadde gjort seg med en VM, men jeg vet at mosse patrioter er sure, for dem hadde jo kjøpt så mange bleie pakker p.g.a. at han valgte å bli sist

http://keiko99.net

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 17 jan 07, 17:42
synd hvis ikke FFK prøver seg hvertfall..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

http://www.norskefans.com

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 jan 07, 19:42
Hva skal vi med Vidar Martinsen ?? Sitte på benken ??

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 17 jan 07, 19:47
Det fatter ikke jeg heller... Han er ikke god nok per dags dato...

Heia FFK

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jan 07, 23:01

hvor er backup hen da?? Shabani? Shabani er vel kanskje bedre enn VM?
Hvis man skal henge med i TL s¨å trengs det noen som kan konkurere med hvertfall Gerrbrand og kanskje Raio!!

Sier ikke at Shabani er en dårlig fotballspiller, men de fleste vet nok at han ikke holder mål enda..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jan 07, 00:14
Opprinnelig postet av wergis

Hvis man skal henge med i TL s¨å trengs det noen som kan konkurere med hvertfall Gerrbrand og kanskje Raio!!

Sier ikke at Shabani er en dårlig fotballspiller, men de fleste vet nok at han ikke holder mål enda..

Tror du virkelig at VM er villig til å være backup ?? Tror ikke det jeg. Å tro at han tar plass i første 11`ern våres er bare vås. Så dermed  utelukker jeg VM med en gang. Helst ser jeg at det kommer inn forsvarsspillere som faktisk kan danke ut både Gerrbrand og Raijo, og dermed henvise disse 2 til å være backup.

Men normalt så kommer vi nok til å måtte ta til takke med backuper som Tamas, Blixt etc. Ellers så må vi ha bedre spillere enn de vi allerede har. Og det får jeg virkelig håpe vi får tak i. For hvis vi ikke greier å forsterke laget, og ikke Ivorianerne heller slår til, så er jeg redd for at vi kommer til å slite like jævlig denne sesongen æv.

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jan 07, 20:42
Endret: 18 jan 07, 20:42
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Tror du virkelig at VM er villig til å være backup ?? Tror ikke det jeg. Å tro at han tar plass i første 11`ern våres er bare vås. Så dermed  utelukker jeg VM med en gang. Helst ser jeg at det kommer inn forsvarsspillere som faktisk kan danke ut både Gerrbrand og Raijo, og dermed henvise disse 2 til å være backup.

Det er vel ingen fotballspillere som vill være backup! Jeg skrev også som en konkurent til de stopperne vi har.. Shabani er vel ikke tilstrekkelig nok?

Tror du VM er såpass dårlig at han ikke vil kjempe om en plass?? 

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jan 07, 22:37
Endret: 18 jan 07, 22:40
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Det er vel ingen fotballspillere som vill være backup! Jeg skrev også som en konkurent til de stopperne vi har.. Shabani er vel ikke tilstrekkelig nok?

Tror du VM er såpass dårlig at han ikke vil kjempe om en plass?? 

Om jeg synes han er dårlig eller ei spiller liten rolle. Sånn jeg ser det så ligger VM flere hakk bak de 2 vi har i forsvaret, og jeg tviler på om VM vil ta den utfordringen å prøve og ta en fast plass på laget våres. Han kunne fort måttet finne seg i å bli benkevarmer, og da er nok karrieren hans bortkasta.

Hvorfor trekker du frem Shabani ?? Jeg vet godt at vi trenger flere forsvarsspillere jeg. Både på h.back, v.back og på stopperplass. Og helst en dirigent foran der igjen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914