Husk meg
Brukernavn
Passord

Pontus Segerström klar for Stabæk

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 jan 07, 18:10
Endret: 31 jan 07, 18:58
Vi har i en tid vært på utkikk etter en etablert forsvarspiller som kunne gå inn og utfordre en plass i 11`eren. Det føler vi at vi har funnet i Pontus. Han kan spille både stopper, back og sentral midtbane og han har ferdigheter som kompletterer de andre forsvarspillerne i troppen. Pontus har erfaring fra Allsvenskan og Dansk toppserie.

Sportsdirektør Lars Bohinen sier følgende om Pontus: "Pontus er en spiller som utfordrer både Mike, IA og Morten, dermed kan ingen lenger føle seg trygge på plass i førstellveren. Han har erfaring på høyt skandinavisk nivå og signeringen står i stil med klubbens historikk på å hente gode svenske spillere til en hyggelig penge."

www.stabak.no/content/view/2067/2/

Dette høres ut som en spiller som kunne ha vært noe for oss, men jeg kan helt ærlig si at jeg ikke har peiling på hvilket nivå denne mannen holder.

Edit; Blingset litt på hvilket lag som faktisk gikk til innkjøp denne gangen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 01 feb 07, 06:56
Hørtes ut som litt for mye potet egentlig. Det er vel ikke mange i skandinavia som kan bekle like mange roller som Bjørkøy og fremdeles være så god?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914