Start har treningsproblemer
jeg spør. Hvorfor er kunstgresse våres så veldig bra da ? jeg har aldrig hørt om at FFK har truet med noe slikt som strart klager over.. jeg klippet og limet inn litt, men resten kan dere lese. Start-trener Stig Inge Bjørnebye krever strakstiltak i Kristiansand. Han mener kunstgresset i Sørlandshallen er direkte skadelig.
---------------------------
Jeg tror kunstgresset i Østfoldhallen er en generasjon nyere enn i Sørlandshallen. Vi har vel omtrent samme type kunstgress som på Color Line Stadion, tror jeg. Det er stor forskjell på ulike typer av kunstgress. FFK var jo også svært misfornøyd med det forrige underlaget i Østfoldhallen før det ble skiftet ut.
Jeg vil nok tro at kunstgresset i Østfoldhallen er en generasjon nyere enn det kunstgresset i Sørlandshallen. Vi har vel omtrent samme type kunstgress som de har på Color Line Stadion, tror jeg, jeg trener der to ganger i uken og merker det. Det er stor forskjell på ulike typer av kunstgress, må jeg si. FFK var jo også svært misfornøyd med det forrige underlaget i Østfoldhallen før det ble skiftet ut, og jeg må innrømme at det sugde hardt.
Fredrikstad!
Stemmer det. Underlaget i Østfoldhallen er nyere og bedre.
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914