Husk meg
Brukernavn
Passord

Allan Olsens sønn til Sparta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 05 feb 07, 22:52
Endret: 05 feb 07, 23:02

Allan Olsens sønn skal trene med Sparta. For de som ikke husker Allan var han en solid midtbanespiller på FFK på 80 tallet. Hvis jeg husker riktig trappet Allen ned og gikk til Lisleby etter noen år. Når vi er inne på gamle danske FFKere kom jeg til å tenke på en av mine yndlinger den gangen, nemlig Michael Vesterskow, som var en svært sympatisk fyr :-)

Jeg foretok et søk på nettet og fant Michaels hjemmeside, og han livnærer seg på musikk i dag. Viser et litet utdrag fra hjemmesiden :

Michael Vesterskov voksede op i den lille nordjydske by Nibe og begyndte at spille guitar med sin far, da han var 11 år. Samtidigt spillede han med det lokale rockband, som senere udviklede sig til at blive et af nordjyllands bedste ungdomsband, T–EX, der spillede en blanding af egne numre og covers af Rolling Stones - Santana - Beatles - Jeff Beck - Eric Clapton m. fl. .
T-EX  turnerede foruden i Danmark også i Norge og England.

Professionel fodbold
Sideløbende med musikken var Michael Vesterskovs store lidenskab fodbold og i 1978 blev han tilbudt at spille for AAB. De næste 4 år forsøgte han at koordinere en karriere både som fodboldspiller og som aktiv musiker. Det var dog fodboldspillet, som vandt i første omgang, idet Michael blev tilbudt en professionel kontrakt i den norske 1. divisionsklub Frederiksstad, hvilket førte til at musikken, naturligt nok blev valgt fra de næste 4 år.
En alvorlig lyskenskade satte imidlertid en brat stopper for fodboldkarrieren på topplan, så til trods for et smigrende tilbud fra blandt andet Brøndby If,  valgte Michael at vende tilbage til musikken.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 05 feb 07, 23:54
Endret: 05 feb 07, 23:57

Dennis Olsen var på prøve i FFK i desember 2003, og gjorde ingen dårlig figur. Tror han var angriper/ving vis jeg ikke husker feil. Fikk en treningskamp mot Kvik-Halden.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20031209/FFK/31208006&SearchID=73271286130106

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914