Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store FC Lyn Oslo tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 10 feb 07, 15:26
Endret: 10 feb 07, 15:26
quote]Du har tydeligvis svært liten innsikt. Er Fredrikstad så mye bedre? Bare se deg litt rundt på skolen din du, så skjønner du hva jeg mener.

På skolen min ja. Der er det mange sosser, heldigvis skiller jeg meg ut... Lyn måtte gi gratisbiletter mot oss i fjor og alikevel var vi fler enn dem...

---------------------------

Vuorinen på topp!!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 10 feb 07, 17:38
Det virker som du har noen fordommer å jobbe med gitt.  Jeg tror ikke Lyn sine tilhengere er så like hverandre at du kan si at det bare er sosser som interesserer seg for aksjer der. Det overrasket meg ikke at du er 89-mod. Kanskje du endrer syn på en del ting etterhvert som du vokser opp og legger merke til at ting kanskje ikke er akkurat slik man trodde de var med en gang.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 12 feb 07, 21:00
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Foresten, ingen FFK-Supportere liker Lyn... Dem klapper sånn fint og diskuterer golf i pausa (helt sant, kammeraten min tok det opp). Børsen fra Mandag-Fredag kosedag på lørdag og lynkamp på søndag... håper dem røkker ned og blir der leeeenge

Du tar så feil så feil,Bastionen er faktiskt en kul supporter gjeng som drekker og super som alle andre.

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 17 feb 07, 16:30
Enten blir Lyn veldig gode, eller veldig rike. Ikke den beste nyheten et tippeligalag kunne fått akkurat nå.

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 17 feb 07, 22:14
Endret: 17 feb 07, 22:34

Opprinnelig postet av Shadar
Enten blir Lyn veldig gode, eller veldig rike. Ikke den beste nyheten et tippeligalag kunne fått akkurat nå.

Jeg tror Lyn kan bli veldig gode og rike nå. Tipper Edu fortsetter i det sporet han var,om ikke i en enda bedre utgave. I tillegg så ser det ut som Kim Holmen,Lyn`s nyervervelse,kan bli en hit i tippeligaen. Han har pøset inn mål for Lyn i treningskampene. Det snakkes jo om at denne sønnen til Unni Holmen(turndronning) skal være tippeligaens raskeste spiller. Lyn kan få et vanvittig godt angrep,og ikke minst har de nå meget hurtige spisser. Håper FFK klarer å demme opp for disse.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 20 feb 07, 10:11
Opprinnelig postet av T.Olsen
Det må da være lov å diskutere andre lag enn FFK på forumet? Jeg er FFK-fan, men har også sansen for Lyn, er ikke noe galt i det.

Jeg bor sjøl på Sagene, og jeg sympatiserer også med Lyn, faktisk. Og litt lenger ned, Skeid, som jo er en arbeiderklubb med rike tradisjoner, som FFK er det. Lyn har faktisk ganske hyggelige supportere, så det er nok noe av grunnen til at jeg sympatiserer med klubben.

Enga er så oppblåste, hovne og kunstig folkelige at jeg ikke utstår synet av verken lag eller supportere.

Forresten: "Kapitalismen lenge leve!", det må være noe av den mest herlige ironi jeg har snubla over idag...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 feb 07, 17:20
 Kjempebot til Lyn

http://keiko99.net

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 21 feb 07, 17:22

Det der er lommerusk for lyn.

Sett bak en null eller 3 så!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 23 feb 07, 09:47
Opprinnelig postet av keiko99
 Kjempebot til Lyn

Jeg synes dette viser at forbundet faktisk håndhever sitt reglement om hvordan samarbeid mellom klubb og ASA skal foregå, og jeg synes det er flott at saken blir fulgt opp gjennom bøter.

Det ER en grunn til at arbeidsgiveransvaret SKAL ligge hos klubb, og ikke hos ASA. Hvis idretten skal ha en mulighet til å overleve økonomiske krakk og høyrisiko forretningsdrift så ligger framtida i denne type ansvarsfordeling.

Jeg kan kritisere forbundet for mye, blant annet en forferdelig idrettsutviklingspolitikk, men akkurat når det gjedler regelementet for samarbeid mellom klubb og ASA mener jeg de har gjort en fantastisk flott jobb, og de fortjener honnør for det. Noe av grunnen til at dette er på plass i Norge er nok at vi historisk har hatt muligheten til å dra veksler på de erfaringer man har gjort i England og ellers i Europa før liknende strukturer har kommet til Norge.

Bota er jo ikke stor, men jeg vil tro at det ved gjentakelse fort kommer trusler om utstengelse fra tippeliga osv.

Så, FFK ASA Sport: Ta dette ad notam, og ha et røddig regnskap som klart viser hvor arbeidsgiveansvaret ligger!

GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03

Lagt til: 23 feb 07, 10:49

Opprinnelig postet av Asgeir

Forresten: "Kapitalismen lenge leve!", det må være noe av den mest herlige ironi jeg har snubla over idag...

he he he.. De har en del bra "ironi" sanger også som f.eks

Sex og vin - og masse masse penger (til VIF`s Øl og Vold)

Eller den ganske så morsomme

Alle de som vet hvem far er klapper nå
Klapp, klapp, klapp
Alle de som penger har de klapper nå
Klapp, klapp, klapp
Alle de som har gått på skole, og ikke smuglet anabole
Alle de som er en Lyn-gutt klapper nå
Klapp, klapp, klapp

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 02 mar 07, 20:42
En liten smell mot FFK på La Manga(som sikkert mange her fikk med seg) satt en liten demper på forventningene til Lyn for kommende sessong, men jeg lever fortsatt i troen på at de ender på 4. plass, en plass bak FFK.

Det blir som min kjære venn alltid sa:
Vel, Mr.Olsen, sessongen er ikke avgjort før siste spark på ballen.

Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 mar 07, 17:04

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 26 mar 07, 14:56
Endret: 26 mar 07, 14:56
Lyn kan bli gode i år.

FFK, i 50 mot toppen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 mar 07, 15:02
Hvis noen hadde sagt til meg for noen år siden at Almeyda kom til å spille i Tippeligaen så ville jeg sett dumt på vedkommende. Dette er utvilsomt den største spilleren internasjonalt noensinne i den norske serien, men han har jo egentlig lagt opp... det skal bli uhyre spennende å se hvilket nivå han kommer opp på. Jeg håper naturligvis ikke han lykkes - for da vil Lyn bli farlig gode...

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 26 mar 07, 23:57
Med disse to har vel nå Lyn seks spillere som fra land utenfor EU. 3 argentinere, 2 fra Nigeria og 1 fra Australia. Så noen av disse må bli henvist til en tilværelse på Lyn 2 - laget.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 26 mar 07, 23:58
Endret: 27 mar 07, 00:03
Disse to har europeisk pass, så det er ikke noe tema i denne saken

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 27 mar 07, 00:02

Opprinnelig postet av Rey
Disse to har europeisk pass, så det er ikke noe team i denne saken

Da melder jeg pass i den saken....

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914