Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store FC Lyn Oslo tråden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 07 feb 07, 18:32

Hvordan er deres forventninger til FCLO for kommende sessong? Personlig tror jeg de vil kjempe om en topp 3 plassering og Cup-gull!

Heia Lyn!

---------------------------

Kapitalismen lenge leve!

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 07 feb 07, 18:51
Samme for meg åssen det går m lyn, bare vi vinner de 2 oppgjørene oss i mellom så kan lyn vinne gul for min del......

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 07 feb 07, 18:54
Lyn er min desiderte favoritt - til nedrykk :-)

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

T.Olsen

A-lagspiller

Lagt til: 07 feb 07, 18:56
Opprinnelig postet av Fjedjik

Greit det har gått endel spillere ut, og ikke for mange inn, men de skal nok heve seg på toppen i år!

Kapitalismen lenge leve!

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til: 07 feb 07, 19:02

Opprinnelig postet av Fjedjik

Ja, det er nesten for gæli å si at det er FFK for en FFK-supporter, men det ser vel ikke akkurat lovende ut med klubben fra Plankebyen.

MFK - Østfolds stolthet!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 07 feb 07, 19:57
Moderator...vær snill og slett denne tråden...

Heia FFK

T.Olsen

A-lagspiller

Lagt til: 07 feb 07, 20:11
Det må da være lov å diskutere andre lag enn FFK på forumet? Jeg er FFK-fan, men har også sansen for Lyn, er ikke noe galt i det.

Kapitalismen lenge leve!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 07 feb 07, 20:16
Endret: 07 feb 07, 20:18
Opprinnelig postet av T.Olsen
Det må da være lov å diskutere andre lag enn FFK på forumet? Jeg er FFK-fan, men har også sansen for Lyn, er ikke noe galt i det.

Så lenge diskusjonen er konstruktiv og ikke utvikler seg til noe helt annet enn det tråden legges opp til, så kan den få bli for min del. Kan Manchester United diskuteres her, så kan vel alltids Lyn diskuteres også.

Og for å svare på tråden, tror Lyn havner blant de bedre lagene midt på tabellen. Omtrent et lite hakk over FFK vil jeg tro, akkurat som i fjor.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 07 feb 07, 21:07
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av T.Olsen

Så lenge diskusjonen er konstruktiv og ikke utvikler seg til noe helt annet enn det tråden legges opp til, så kan den få bli for min del. Kan Manchester United diskuteres her, så kan vel alltids Lyn diskuteres også.

Helt enig. Det må være såpass takhøyde at vi under en kategori "Fotball generelt" skal kunne diskutere andre lag - også norske...

Det er ikke noe verre enn at de som spyr av Lyn og/eller ikke har noe ønske om å lese om eller å diskutere Lyn kan ignorere tråden fullstendig...

Det vil nok fortsatt være slik at de som er blodfans av Lyn holder seg på Lyns- og Bastionens sider. De øvrige, som av en eller annen obskur årsak liker Lyn (eller ialleffal følger med på Lyn) og som har FFK nærmest hjertet kan diskutere den anemiske og blodfattige klubben Lyn her...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 08 feb 07, 21:28
Alltid spennende å vurdere motstandere. Jeg synes Espen Hoff fungerer glimrende i Lyn. Han sammarbeidet også godt med Edu i fjor. Hvis Edu blir et halvt år til, i tillegg til deres nye "turner" slår til på topp, da er jeg enig med trådstarter i at de kan ende opp høyt på tabellen i år. Bertsen er vel tilbake nå, det er et stort pluss. Midtstoppertalentet fra Songdal vil nok ikke være bant de beste i ligaen ettersom det er greit med litt alder på stopperplass.
Lyn har hatt et ung godt lag en stund nå, men nå begynner en del av dem å få en del rutine i beina. Lyn har absolutt noe på gang, og de har absolutt penger til å forsterke laget sitt i sommerferien etter saget av Mikel (og kanskje snart Edu).
Jeg vet ikke hvor langt opp de vil ende, men jeg tror de vil gjøre det bedre enn Vif i år.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 07 feb 07, 20:17

Herre...

Hva med å diskutere dette der det hører hjemme, og der hvor folk bryr seg, og gidder å diskutere??

www.bastionen.no f.eks

T.Olsen

A-lagspiller

Lagt til: 07 feb 07, 20:18
Endret: 07 feb 07, 20:20
Nei, for guds skyld! Slett denne tråden du moderator, et forum der man kun kan diskutere et lag er ikke noe forum for meg.

Kapitalismen lenge leve!

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 07 feb 07, 21:06
Troll

Norgesmester

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 09 feb 07, 16:25
Endret: 09 feb 07, 20:21
Lyn er en taperklubb. For Oslos fine folk, jævla tapere med pannebånd og snus og store briller. steng tråden!! hater Lyn....

Vuorinen på topp!!

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 07, 08:01

Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Lyn er en taperklubb. For Oslos fine folk, jævla tapere med pannebånd og snus og store briller. steng tråden!! hater Lyn....

Har du vært i Fredrikstad de siste åra?  Neppe... Byen er full av "tapere" med pannebånd og snus og store briller - som dasser rundt i Torvbyen eller henger på et hvilket som helst av de andre feite samlingsstedene i Fredrikstad.

Holdninga di minner meg om seint åtti- og tidlig nittitall, da Fredrikstadfolket stadig vekk klaga på sosse-klæddæne fra Oslo. Samtidig hadde Fredrikstad norges høyeste andel av stripete Ball-gensere, Poco Loco-gensere og det var nærmest en regel at skulle du kjøpe Bimme eller Merc - ja, da måtte du registrere den i Bærum, slik at du fikk de rette "BN"-skiltene.

Det er mulig Lyn er en taperklubb, men hvis du dømmer laget utfra pannebånd, snus og om de har store briller er det nok fler enn meg som hører glasshuset sprekke.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Lagt til: 10 feb 07, 09:00
Opprinnelig postet av denialsander

Har du vært i Fredrikstad de siste åra?  Neppe... Byen er full av "tapere" med pannebånd og snus og store briller - som dasser rundt i Torvbyen eller henger på et hvilket som helst av de andre feite samlingsstedene i Fredrikstad.

Holdninga di minner meg om seint åtti- og tidlig nittitall, da Fredrikstadfolket stadig vekk klaga på sosse-klæddæne fra Oslo. Samtidig hadde Fredrikstad norges høyeste andel av stripete Ball-gensere, Poco Loco-gensere og det var nærmest en regel at skulle du kjøpe Bimme eller Merc - ja, da måtte du registrere den i Bærum, slik at du fikk de rette "BN"-skiltene.

Det er mulig Lyn er en taperklubb, men hvis du dømmer laget utfra pannebånd, snus og om de har store briller er det nok fler enn meg som hører glasshuset sprekke.

Jeg er 89-modell, så jeg har nok den 80-tallsholdninga di. Lyn hører til Oslo vest, og der er det fint... Ja, det er mange sosser med pannebånd i Fredrikstad, men ikke på langt nær så mange som i Oslo vest. Ja, jeg klager på sossefolka og jeg er stolt av det...

Men alle får ha sine meninger...

Vuorinen på topp!!

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 10 feb 07, 09:55
Endret: 10 feb 07, 10:11

Jeg er 89-modell, så jeg har nok den 80-tallsholdninga di.

Hvis du var RUSS i 89 har du nok sneiet innom det gyldne 80- og tidlige nittitallet. Men hvis du ble *født* i 89 hadde du knapt droppa bleiene før Grungestilen drepte alt det "fine" glitteret og staset som hang sammen med stripete Ball-gensere, neonfargede armringer og syltynne - også neonfargede - naglelærbelter.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 10 feb 07, 10:07

Du beskriver paradoksalt nok en meget stor prosentandel av ungdommen i Fredrikstad med den karakteristikken der gitt... En total skivebom i disse skiskytterVMdager...

Etter at jeg flytta "hjem" igjen etter noen år i Oslo ble jeg mer eller mindre overrasket over hvor "urban"  mange av Fredrikstad`s "fjortisser" var blitt gitt...

Nytt år, nye muligheter.

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 10 feb 07, 11:18

Du har tydeligvis svært liten innsikt. Er Fredrikstad så mye bedre? Bare se deg litt rundt på skolen din du, så skjønner du hva jeg mener.

Jeg syntes Lyn er en grei klubb, da de er Norges desidert beste på TIFO. Sjekk tribunekulturtråden. Dessuten har de en svært hard kjerne supportere, og selv om sangreportoaret dems er heller dårlig, så mener jeg at i motsetning til Vålerenga som uansett hvor du kommer i Norge er "kult og hipt" å heie på, så er Lyn for de mer standhaftige. Tross dårlige tilskuertall, klarer de til tider å lage god stemning.

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!

Gressvikslampen

A-lagspiller

Lagt til: 10 feb 07, 15:26
Endret: 10 feb 07, 15:26
quote]Du har tydeligvis svært liten innsikt. Er Fredrikstad så mye bedre? Bare se deg litt rundt på skolen din du, så skjønner du hva jeg mener.

På skolen min ja. Der er det mange sosser, heldigvis skiller jeg meg ut... Lyn måtte gi gratisbiletter mot oss i fjor og alikevel var vi fler enn dem...

Vuorinen på topp!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914