UDI gir Corrales rødt kort
utvisningspålegg etter at amerikaneren spilte uten arbeidstillatelse for HamKam i hele 2006-sesongen.
---------------------------
Det skal vere sikkert og vist!
Dessuten er han ikke eu spiller så da måtte vi ha kvitta oss med west.
Lurer på om hva som skjer fremover med Corrales.. Hva vil skje med kamma som brukte han i alle kamper i 2006 uten tillatese. NFF er jo på bana...
sende døm ned en divisjon?!
poeng trekk?!
Ja takk! begge deler.
skjer dette så skal jeg
Opprinnelig postet av Martin
poeng trekk?!
Ja takk! begge deler.
skjer dette så skal jeg
Nå gidder jeg ikke bruke morgenen til å lete rundt på nettet, men jeg tror det var en liknende sak i Sverige for noen få år siden, så det er vel strengt tatt bare å se over grensen for å finne ut potensielle sanksjonsmåter...
Men poengtrekk er vel neppe til å unngå. Noen degradering i seriesystemet har jeg ingen direkte tro på...
Nytt år, nye muligheter.
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
Opprinnelig postet av Martin
poeng trekk?!
Ja takk! begge deler.
skjer dette så skal jeg
Ja! Døtt de ned til 2 div....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Corrales er brukt ulovlig i fjor, dette har altså skjedd i Tippeligaen, ser ikke helt at poengtrekk i 2007 som gagner helt andre lag da blir rettferdig. Hvis Kamma skal starte sesongen med minuspoeng kan det ende med at et helt annet lag rykker opp.
Nettopp.
En straff er ikke til for å gagne andre, men for å straffe synderen. Hamkam har gjort noe ulovlig, og om de mister en opprykksplass på bakgrunn av dette, så er det helt greit. Helt ufattelig i mine øyne at man kan bruke uautorisert arbeidskraft i all offentlighet. Men dette er vel strengt talt en sak som ikke NFF alene bør og skal ordne opp i?
Har du lest forumets retningslinjer?
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Nå er det bare å vente på straffa til kamma
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914