Et av Brasils største midtbanetalenter til Start
Bare den medisinske testen gjenstår. Midtbanespiller og kaptein i Vasco da Gama. Fått beskjed om å komme seg til i en solid europeisk klubb i en solid liga for å kunne spille seg inn på landslaget. Start ser ut til å ha gjort et kupp her :(
---------------------------
Norgesmester
Opprinnelig postet av DrDRE
Bare den medisinske testen gjenstår. Midtbanespiller og kaptein i Vasco da Gama. Fått beskjed om å komme seg til i en solid europeisk klubb i en solid liga for å kunne spille seg inn på landslaget. Start ser ut til å ha gjort et kupp her :(
Er det flere enn meg som reagerer på denne setningen "Ygor har fått beskjed om å komme seg til en solid europeisk klubb i en solid liga"???
Solid klubb? Solid liga?
Det må da være 15 ligaer i Europa som er bedre enn den norske... Og Start? Hadde det enda vært Rosenborg, kunne jeg forstått det...
Men, hvis dette stemmer har Start gjort et kupp - det må jeg innrømme.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Norgesmester
Ut i fra det jeg har lest om denne spilleren, syntes jeg dette virker helt utrolig.
Kaptein på Vasco da Gama, potensiell for det Brasilianske landslaget, også skal han gå til Start?!?!? HVA?!?!?
Hadde detta handlet om en som eventuelt er på vei ned, kunne jeg på en måte forstått det, men gutten er 22 år. Kan jo selvfølgelig være noe jeg ikke har fått med meg, men ut i fra de opplysningene jeg har fått gjennom media, virker dette rett og slett utrolig. Må jo være et sinnsykt kupp!!!
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
ja ja... Man kan være så bærete man vil ovenfor Start, men at de her har skaffet seg en solid tilvekst, det føler jeg meg brennsikker på.
Når man imidlertid investerer 10 mill i en spiller, så bør selvsagt også spilleren være av det meget solide kaliberet i norsk målestokk, som for eksempel Sappara i Rosenborg, alt annet vil være en fiasko.
Så får vi bare håpe at den norske kulda tar knekken på den unge håpefulle brasilianeren i Start, allerede før sesongstart:)
Uten PUNGÆÆÆR, ingen UNGÆÆÆÆR
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Opprinnelig postet av Svein
Kan jo være at det er andre eiere inne i bildet, som "låner" spilleren ut til Start, hvor han kan tilpasse seg europeisk fotball. Noe alla FFKs avtale vedr. de to afrikanerne ...
Selv om de skulle låne et slikt kaliber, så er det et scoop for det.
Her er en bra beskrivelse av den brasilianske spilleren, er en kjent speider som har beskrevet han
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
http://karlsen.nettblogg.no
Her er en bra beskrivelse av den brasilianske spilleren, er en kjent speider som har beskrevet han
Den mannen virker å ha fullstendig oversikt over det meste som rører seg i Sør-Amerika. Jeg har sett i hvert fall tre andre blogginnlegg hvor han beskriver andre litt ukjente blad, og hver gang har det vært en kilometer nedover med detaljerte beskrivelser av spillerne. Imponerende!
Her skaffer muligens start seg et kjempe talent fra brazil, mens noen her håper på Vidar Martinsen.
At det kan være mulig... Med disse spille-kjøpene til FFK kan vi glemme 4. plass...det er helt sikkert...
Nei, FFK....løp og kjøp KVALITET!!!
Heia FFK
Opprinnelig postet av Shadar
Er redd at det koster betydelig mer enn 2 millioner for å vite at man får kvalitet. >Det har ikke ffk råd til.
Spørs hvor investorpoolen holder hus hen da. Hvis det er slik at man kan kjøpe slike for 10 mill, og ganske så raskt tjene, si rundt 50-100 mill. " rett etterpå " så er det ikke noe vits i å snu på flisa.
Opprinnelig postet av Lex
Her skaffer muligens start seg et kjempe talent fra brazil, mens noen her håper på Vidar Martinsen.
Noen ganger kan det være bedre med det sikre foran det usikre. Start har mistet flere av sine desidert beste spillere og er definitivt svekket. En "stor" signering som flopper og som er kostbar kan ta Start ned en etasje.
Hvis FFK forsterker med et par spillere som vi vet er rimelig gode synes jeg det er å foretrekke fremfor å satse alt på ett kort...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Olavesen
Reeeeeelaaaaaax..... Når ting høres for godt ut til å være sant, er det som regel også for godt til å være sant.
Som regel
Kapitalismen lenge leve!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914