Husk meg
Brukernavn
Passord

"Alle" vil bli topp4...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 14 feb 07, 10:19
Virker som alle klubber satser blandt topp4 i år.... http://www.fotballmagasinet.no

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 14 feb 07, 10:55
Endret: 14 feb 07, 10:57

Nå skal vi videreføre det gode arbeidet som er påbegynt, og det å gjøre TIL til en topp-5 klubb i Norge ser jeg som realistisk i et langsiktig perspektiv, sier Bendiksen som dog legger til at sportslige mål legges i samarbeid med sporten.

Langsiktig perspektiv kan jo være så mangt, men at det gjelder denne sesongen tror jeg neppe. Men det ser ut som det satses veldig i alle klubbene om dagen, bare vi ikke går en blåmandag i møte. Alle klubbene kan ikke nå sine målsetninger, så noen kommer til å gå på ei blemme. "Alle" lagene i Adeccoligaen skal jo ligge på øvre halvdel ved sesongslutt også.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 16 feb 07, 06:22
Endret: 16 feb 07, 06:24

Forstår ikke hvorfor noen synes det er rart at klubbene har ambisjoner. Det er heller underlig at ikke flere TL-lag sikter mot å vinne serien.

Dette er ikke NM i jordnær realisme heller. Skal man noen gang kunne bli et bra lag så må man jobbe for å bli det. Skal man kunne vunne serien må man først begynne med å ville det. Så må man tro på at det er mulig. Så først kan man for alvor jobbe for å klare det, når man har tro på at det går an, og er villig til å gjøre det som måtte trengs. Man vinner ingenting hvis man er salig tilfreds med å bli nummer ti. Hvis man ikke en gang vil vinne, enn si bli blant de fire beste, hvordan i huleste skal man da klare det? En klubb som ikke har som mål å vinne serien, eller i det minste å kjempe i toppen, har etter mitt syn ingenting i TL å gjøre. Man må heller leve med at ønsket om seriegull ikke kan gå i oppfyllelse hvert eneste år uten at en behøver å skyte seg av den grunn.

Den som stikker fingrene i jorda risikerer bare å få kink i ryggen og skitt under neglene. Et mildt sagt overvurdert tidsfordriv.

ffk-92

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 feb 07

Lagt til: 23 feb 07, 20:19
JA HEI DT E IKJE SIKERT AT ALLE YRKKER OPP

---------------------------

FFK FFK FFK FFK
FFK FFK FFK
FFK FFK
FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914