Serieåpning uten brenne?
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!
Opprinnelig postet av keiko99
Nå må simen stå over og alle dem som har planlagt å hetse Simen kan nå glemme sine planer.
Har du ikke hørt om tekstbanner?
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Alt for Svein!
Har bare hørt om at det er litt barnslig og drive slik mot brenne jeg.. Det er min mening og en annen mening jeg har er at det er helt greit å klappe når han ikke for til noe eller misser på sjangser. Når navnet blir ropt kan en bue. Det er der jeg vil strekke meg.
Dakkar simen da keiko, hæ kanskje han blir lei seg?? Faen hva er det med deg, med en gang noen er ute og kritiserer noen så er du fremme og kommenterer at det er feil og det er feil? La nå folk få gjøre som de føler i denne saken da, regner med at dette er folk som er ved sine fulle fem som skal kødde litt med Simen. Ingen som skal utesette han for noe som er farlig. Han er jo selv klar over og forberedt på og få litt tyn. sansynlig vis
så kommern nok til og sette pris på det også, for da vet han att han betydde noe mens han spillte her.
Selvfølgelig barnselig det og drive på sann, men det er sann fotball er! Barnselig og gøy.
er det ikke du som hetset markus vær gang han dukket opp i byen her da keiko??
simen fortjener litt tyn, og han tåler det også, han vet at det kommer, og han forventer at det kommer. Jeg skal ihvertfall "tyne" han så fort jeg ser han, om jeg så må vente til hjemmekampen mot lsk senere i år.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
Jo og hvordan likte dere det ? Ikke godt vet jeg. Som jeg sier jeg kan godt bue til simen, men ikke mere, men å drive med banner osv er for meg helt barnslig.
så, når du gjør det så er det greit, men når vi andre vil gjøre det å ikke du, så er det feil??
Jeg hetset også markus, bare så det er klart... begge valgte å forlate klubben av egen fri vilje. og er derfor et "hat" objekt fra min side...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
Man må jo se litt på omstendighetene rundt overgangene da. Alle spillere som går til en annen klubb av egen fri vilje, er ikke nødvendigvis hatobjekter hos meg i hvert fall.
Alt for Svein!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Har bare hørt om at det er litt barnslig og drive slik mot brenne jeg.. Det er min mening og en annen mening jeg har er at det er helt greit å klappe når han ikke for til noe eller misser på sjangser. Når navnet blir ropt kan en bue. Det er der jeg vil strekke meg.
En ting jeg ikke trenger å høre om engang, er at du ikke bestemmer hva som er barnslig eller ikke. Makan.
Jeg har heller aldri sagt jeg skal gjøre noe mer enn å bue ved hans navnopprop, klappe når han mister sjanser, kanskje dra i gang en liten "Men hvor er Simen Brenne, men hvor er Simen Brenne", og jeg kommer ikke å stå aleine om et tekstbanner om sådan. Mener du det er barnslig å engasjere seg, så er det ditt store problem.
Simen tåler en spøk fra slikt hold.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Jeg tror jeg skjønner hva keiko99 mener her. Jeg sitter i hvertfall med en følelse av at enkelte kan komme med meget barnslige kommentarer mot Brenne. Er ikke alltid kommentarene fra enkelte FFK-supportere er like gjennomtenkte....
Jeg ville ikke klappet for han, men å slenge dritt det gidder jeg ikke. Et banner med en humoristisk vri på er heller ikke å forakte. Men jeg kan godt være for uten noen av kommentarene som jeg er redd for at kommer.
Fredd
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914