Husk meg
Brukernavn
Passord

royal leauge

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 04 mar 07, 18:50
Endret: 04 mar 07, 18:53

Brenne bommet på straffe nå! elendig straffe!  LIVE på tvn

Da var alle norske lag ute, små pinlig!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 04 mar 07, 18:54
HERLIG. LSK ute, simen brenn(t)e straffa... hahahahahaha

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 04 mar 07, 19:04
Endret: 04 mar 07, 19:04
Veldig trist at norsk fotball ikke klarer å hevde seg i royal league en gang da( selv om jeg merket litt skadefryd over at det var brenne som fucka opp).

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 mar 07, 19:08
Deilig møkka laget lsk ute også

http://keiko99.net

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 04 mar 07, 19:31
Det var en god følelse å se Brenne misse på LSKs første straffe. Stakkaren kler heller ikke den stygge Mossliknende drakta! Men han har nok fått fugleinfluensa borte i Lillestrøm da. Jaja, noe sympati fra  meg får han ikke!

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 04 mar 07, 20:55
Han dere Jan tore opphaug som vi snakket om virka god

http://keiko99.net

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 05 mar 07, 01:30
Mmmm, det jeg syns var enda bedre er at Keiko ble sendt på tribunen , og som i kjent Keiko-stil klager over dommeravgjørelser som går i mot etterpå.. . Jaja, Simen ville jo til LSK for å "vinne noe". LSK har med dette fremdeles ikke vunnet noe siden. var det `89 ? Merkelig. Etter at Kamma rykka ned i fjor, hadde jeg ikke noe "hat-lag" i Tippeligaen for i år...helt til Brenne gikk til LSK..... Gjett hva jeg har som hat-lag nu ?

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 05 mar 07, 06:41

Hmmm kan det være LSK?

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 05 mar 07, 10:03
Opprinnelig postet av Snæbbis
Veldig trist at norsk fotball ikke klarer å hevde seg i royal league en gang da( selv om jeg merket litt skadefryd over at det var brenne som fucka opp).

Tja, trist? Jeg vet ikke jeg... Synes det ser ut som norske lag rett og slett ikke er bedre, og da er det jo greit.

Norsk fotball må utvikle seg for at vi skal hevde oss, i dette tilfellet ikke europa, men skandinavia, det holder ikke lenger med push-up, overgangsspill og kondis.

Men.... Så lenge forbundet fortsetter å vedlikeholde illusjonen om at norsk fotball er så bra (vi var vel nr. 4 på rankingen på et punkt), så vil ingenting skje, og alle strategiske avgjørelser vil falle til fordel for den etablerte "norske" fotballen. Etablert betyr her stagnert, og vi vil ikke komme videre.

Det var ikke for ingenting jeg uttalte at norske fotball står og stamper så lenge lag som Ham-Kam og Molde er i tippeligaen. Det finnes andre eksempler på lag som spiller "norsk" fotball, LSK, for eksempel, men som faktisk har moderat suksess, desverre.

Jeg mente også i sin tid at FFK var et friskt pust i TL, siden vi spiller en åpen, angrepsvillig fotball. Flere lag som FFK, så ville det blitt spilt mye bedre fotball i norge, det er jeg overbevist om, og vi ville få større suksess ute. Evnen til å ta tak i en kamp, og lede den fra start til slutt er en ikke-eksisterende evne i norske lag; det ser ut som om det eneste vi virkelig er gode på er å vinne kamper uten å ha spill og sjanser...

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 06 mar 07, 16:32

Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av Snæbbis

Tja, trist? Jeg vet ikke jeg... Synes det ser ut som norske lag rett og slett ikke er bedre, og da er det jo greit.

Norsk fotball må utvikle seg for at vi skal hevde oss, i dette tilfellet ikke europa, men skandinavia, det holder ikke lenger med push-up, overgangsspill og kondis.

Men.... Så lenge forbundet fortsetter å vedlikeholde illusjonen om at norsk fotball er så bra (vi var vel nr. 4 på rankingen på et punkt), så vil ingenting skje, og alle strategiske avgjørelser vil falle til fordel for den etablerte "norske" fotballen. Etablert betyr her stagnert, og vi vil ikke komme videre.

Det var ikke for ingenting jeg uttalte at norske fotball står og stamper så lenge lag som Ham-Kam og Molde er i tippeligaen. Det finnes andre eksempler på lag som spiller "norsk" fotball, LSK, for eksempel, men som faktisk har moderat suksess, desverre.

Jeg mente også i sin tid at FFK var et friskt pust i TL, siden vi spiller en åpen, angrepsvillig fotball. Flere lag som FFK, så ville det blitt spilt mye bedre fotball i norge, det er jeg overbevist om, og vi ville få større suksess ute. Evnen til å ta tak i en kamp, og lede den fra start til slutt er en ikke-eksisterende evne i norske lag; det ser ut som om det eneste vi virkelig er gode på er å vinne kamper uten å ha spill og sjanser...

Må bare rette deg på et lite punkt. Vi var faktisk nr 2 på rankinga en gang, før vm 94!! Helt utrolig...

Alt for Svein!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 12 mar 07, 17:19
Opprinnelig postet av Kristian B

Må bare rette deg på et lite punkt. Vi var faktisk nr 2 på rankinga en gang, før vm 94!! Helt utrolig...

Det er i DEN konteksten Drillo var et geni. I dagens kontekst vil han fallere, for nå har spillestilen gått en smule ut på dato. Lag har funnet mottrekk, alle kjenner taktikken, ergo liten effekt.

Men det å dra Norge opp på 2. plass er bare helt utrolig.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 05 mar 07, 10:46

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
HERLIG. LSK ute, simen brenn(t)e straffa... hahahahahaha

Fryder meg over dette. Dette var en BRA helg: Manu ran og LSK exit.

Fra himmel til Brenne i helvete !

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 05 mar 07, 12:08

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914