TL utvides til 16 lag
I 2009 vil TL utvides til 16 lag, er dette bra eller dårlig?
Jeg synes dette er på tide, blir lenger sesong, flere og bedre lag, høyere nivå. Ser egentlig kun positivt på dette jeg....
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 09 mar 07, 12:12
Endret: 09 mar 07, 12:13
Opprinnelig postet av FFK1903
Det gjør i hvert fall sitt til at det blir enkelere å etablere seg på et stabilt nivå for lag som FFK om ikke annet.
og det er jo positivt!!! :-)
Jørn Moum
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg synes dette er på tide, blir lenger sesong, flere og bedre lag, høyere nivå. Ser egentlig kun positivt på dette jeg....
Les nøyere : Det blir trolig 16 lag i Tippeligaen fra og med 2009. Det er ikke sikkert ennå.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Les nøyere : Det blir trolig 16 lag i Tippeligaen fra og med 2009. Det er ikke sikkert ennå.
unskyld da rune!!!! Men det står også at flere av medlemene av komiteen er for en utvidelse (i følge dagbladet)
Til dere andre (som ikke alltid har ett eller annet å sette fingeren på) diskuter gjerne om dette ville vært bra eller dårlig.
Jeg synes fortsatt at dette ville være på tide.
Jørn Moum
unskyld da rune!!!! Men det står også at flere av medlemene av komiteen er for en utvidelse (i følge dagbladet)
Til dere andre (som ikke alltid har ett eller annet å sette fingeren på) diskuter gjerne om dette ville vært bra eller dårlig.
Jeg synes fortsatt at dette ville være på tide.
For FFK sin del er det nok bedre at det utvides, men personlig synes jeg ikke Adecco-ligaen holder høyt nok nivå. Det vi ender opp med er et dårligere bånnsjikt i TL. Og derigjennom mindre interesse publikumsmessig i forhold til å kjempe seg ut av nedrykkssumpa. Da kommer interessen kun være hvem som kommer øverst.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
det har vist seg gang på gang at de laga som rykker opp fra adecco ligaen klarer nettopp å holde seg i tippeligaen. i noen år ihvertfall. jeg trur ikke det er noe stor forskjell på topplaga i adeccoligaen å bunn i tippeligaen.
mener det er på tide å utvide nå. norsk fotball får flere tilskuere for hvert år som går. mange lag som rykker opp får penger gjennom innvestorer. se bare på godset i år. de har styrka stallen sin ganske bra. bare det at det var 5 lag som kunne rykke ned noen kamper før slutt. få noen lag til da å det kan kanskje gi litt mer arbeidsro til mange av de nåværende klubbene.
da kan de klubbene tenke litt mer langsiktig, istedenfor å ha pannikk kjøp før hver sesong. eventuelt på sommeren.det kan gjøre at de kan satse mer på norske unge spillere istedenfor å haste kjøpe fra utlandet. så jeg mener absolutt at vi bør få inn flere lag i tippeligaen.
PS: Legg merke til at det står TROLIG
Obs, ser ut til at RuneHaugen var oppservant og så det før meg
Dette blir som min far sier:
Ingen ting er sikkert, før det motsatte er bevist.
Ettersom flere brukere mener at signaturen på død og liv må handle om FFK, fjerner jeg "Kapitalismen lenge leve" og bytter det med "Kapitalismen og FFK lenge leve".
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914