Norge-Bosnia
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
Var det ikke 5000 ledige billetter for et par dager siden?
Ære være plankebyen!
Alltid ledige, kan få kjøpt på Ullevaal
Vuorinen på topp!!
Hvilken TV-kanal skal vise elendigheta?
(Det kommer til å bli 1-1 eller kanskje, og bare kanskje, vinner vi med ett mål - som vi får pga. flaks... Orker ikke bruke hundrevis av kroner på å lide meg igjennom en småsur vårkveld på Ullevaal...)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
FFK, i 50 mot toppen.
Opprinnelig postet av T.Olsen
Setter en kald tusing på norge i denne kampen, sikret 40% avkastning på noen få timer. det opplever jeg sjeldent flere ganger om dagen.. men i de store oppgangstider som har vært skal jeg ikke legge skjul på at jeg har gjort penger på børsen, tvert i mot.
Tvert imot skal du legge skjul på det. Dette er et fotballforum.
Du har vel fått nok hint om de små kommentarene dine til at du skjønner det ikke er spesielt interessant for oss å høre om de angivelige storkjøpene dine på børsen. For all del, stemmer det at du gjør gode penger på børsen, så flott for deg, kos deg med dem. Vi har ikke interesse av å høre om det, og tror ikke det er så mange som blir misunnelige heller, om det er det du prøver å oppnå. Hvem som helst kan skrive at man tjener mange penger her inne, men det er kun du som gjør det.
Norgesmester
Norgesmester
Vuorinen på topp!!
Vuorinen på topp!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Faen som folk tok av i førsten.. jeg så ikke kampen, men ser på hele greine her: http://www.fxt.no/norge/article945631.ece tok fyr i reklameskiltene og greier... Merkelig da at de fikk med så mye lys og fyrverkeri inn... men det var vel forventet at det skulle skje... Synd at det blir sånn..
Blir nok bot til NFF dette her, men håper også det får konsekvenser for den bosniske fansen og de som gjorde det.. de har det jo på tv såe..
Synd at det også ble tap for norge, jeg så ikke kampen(siden jeg var hos kjæresten :P), men jeg tror ikke det blir no em på oss gitt..
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
Opprinnelig postet av SirLion
hehe.. var opptatt med litt andre ting :P
If you know what i mean? hint, hint, wink, wink... :)
Opprinnelig postet av SirLion
hehe.. du har sett kampen vettu Keiko.. mens jeg så den ikke.. hehe.. var opptatt med litt andre ting :P
Hvis du var på FFK-Lyn kampen i fjor på stadion har du et nogenlunde riktig bilde, med Norge i rollen som FFK og Bosnia i rollen som Lyn. Norge skaper en haug av sjangser uten å treffe mål, og alt Bosnia trenger et et frispark (og muligens en keepertabbe i Steinar Sørlie-klassen) + en kontring for å vinne...
Ser folk sier at Brenne (<cencored>) spiller bedre enn de fleste norske, men er ikke enig. Han kom bare til et par halv-sjangser mens resten hadde flere 100% sjangser....tom Panzer-Hagen som fikk et mål anulert...
BTW tror nok at du tok toget til Moss jeg da...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914