Fortsatt noen som savner Myhre?
Jeg tror du står og sover
Og ikke passer på
-Å nei, og nei jeg sover ei
Jeg bare står å hviler meg.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Myhre har vært en solid keeper for Norge i en årrekke og ikke gjort særlig med tabber, så jeg synes ikke han fortjener å hetses nå - han vet utmerket godt selv at han gjorde en elendig kamp.
Bjørn Jervell Hansen
Synd for Myrhe de tabbene der, han har vært en solid keeper lenge, men blir nok vanskelig for Myrhe å reise seg etter noe sånt. Kanskje han henter seg inn i viking, men jeg tror vi har sett det siste til Myrhe i lanslagsammenheng¨, dessverre.
Jeg savner han ikke, da jeg mener at Rami er en bedre keeper, å det har jeg ment hele tiden.
Sorry Myrhe, men tror dine glansdager er over.
ffk
arsenal
evig aristokrat
Glommen Rugby Klubb
UEFA KØPPEN 2007?!
Opprinnelig postet av keiko99
Hvorfor valgte Myhre England frem for spill i FFK. Jo svaret er høyere Nivå. ok greit det, men kanskje tribune plassen er bedre også. Myhre valgte å dra og det er lett å se at han mangler kamper. Han vil nok være 3 eller 4 keeper frem til han er i viking
Etter det jeg har hørt, var det fordi han fikk bedre betalt, og dermed brydde han seg ikke om han fikk spille eller ikke.... Hvorvidt dette er sant eller ikke vites ikke..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av Bob Page
Etter det jeg har hørt, var det fordi han fikk bedre betalt, og dermed brydde han seg ikke om han fikk spille eller ikke.... Hvorvidt dette er sant eller ikke vites ikke..
Det er jo klart han får bedre lønn i Premier League enn i Tippeligaen. Skulle vel bare mangle.
Han ville vel naturlig nok ikke stille krav om en viss spilletid for å si ja til tilbudet. Sies det på den måten tror jeg sikkert det er sant.
Han hadde vel sett for seg at han skulle utnytte de sjansene han har fått for Charlton bedre enn han har. Han har vel stort sett sluppet inn to-tre mål i de kampene han har spilt denne sesongen.
Hvis det ikke skjer noe radikalt i vår er det vel naturlig at Håkon Opdal får ny tilitt av Hareide. Han gjorde tross alt to gode treningskamper med landslaget i vinter. Kan vel egentlig ikke se at han spilte seg ut av laget på noen måte.
At de tar med U-21 keeper Lasse Staw på listen sier vel tross alt mest om hvor tynt det er med gode norske keepere for tiden. Men Lasse er jo en fremtidens mann, han.
savner myhre?
Før kampen mot tyrkia- ikke så veldig, synes han var en idiot som forlot oss
etter kampen mot tyrkia, - glad han er vekk, det sier litt om hvor god han egentlig er, og også litt over hvor dum han egentlig er, spille fast på FFK og holde kampformen ved like til landslag, eller slite benk i charlton, klage for at han ikke får spille, og gjøre landskamper som de to siste etterpå.
Og han lurer på hvorfor han ikke spiller fast på charlton??? haha
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Tror nok Myhre kommer til å fortsette på landslaget. To dårlige kamper ødelegger alt for en keeper som har vært så god så lenge som Myhre tross alt har.
Såvidt jeg kan se er Opdal den eneste norske keeper som er i nærheten av å konkurrere med Myhre. Men Opdal har ingen som helst erfaring på internasjonalt nivå, og kan fort gjøre tabber han også når han møter my bedre motstand enn han er vant til. Det første målet til Tyrkia i dag var tross alt et fryktelig hardt skudd. Og Bosnias frisparkmål på lørdag var jo en perle. Er slett ikke sikker på at Opdal ville ha stoppet de skuddene han heller.
Thomas Myhre har ødelagt for en hel nasjon...glad han stakk sin vei...haha...
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Lasse Staw faktisk! Nå begynner det å ligne noe, he he. Patriot eller ei, det er vel en stund til Staw er aktuell for A-landslaget...
Opprinnelig postet av FFK1903
Tok en tur innom Aftenposten. De hadde listet opp fem kandidater til å stå i mål for Norge.
Dæven, Lasse må jeg stemme på. Sikker altfor tidlig med a-landskamper, men alikka væl a..
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
PH er ultras nok for meg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914