442 - Hat i Zagreb...
Brå leste 442, kjøpte det ikke pga at det var bilde av en spiller fra Ma%¤&# U¤&ed på framsiden, men så at de var en artikkel om supporterbråk i Kroatia. Det var en 3-4 siders artikkel der både Torcida og Bad Blue Boys var omtalt.
Det er vel sikkert flere her inne som er interessert i å lese dette????
Volim te dinamo!!!!!
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
merkelig, du som ikke liker United noe særlig, også kjøper du ett blad med en United stjerne på forsiden.. hmmm. skap Man United fan???????
hva er så fasinerende med bråk rundt fotball kamper? er det det som er poenget med å gå på fotball i de landa? å bråke og sloss? og enda værre, her hjemme lages det repotasjer om det så folk kann kjøpe blader å lese om det som underholdning! Hva er poenget?
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
øh. kan du lese? mannen skriver jo at han ikke kjøpte bladet pga united kæll på forsida...
hvorfor trur du jeg svarte som jeg gjorde??
Jørn Moum
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
vel, jeg forstår det slik at han IKKE kjøpte bladet i hele tatt, men så en overskrift om tribunebråk i kroatia og var nysgjerrig på hva som stod der..
Husgutt forsto det riktig... Jeg kjøpte det selfølgelig ikke, jeg vrengte det slik at jeg ikke hadde fysisk kontakt med bildet på framsiden, bare for å være på den sikre siden. Jeg vil ikke skitne til mine LUFC hender.
Jeg liker United, jeg elske United, og er United Fan, men jeg har et slik avsky ,for ALT som har med Ma¤&¤%% U¤&&ed, byen Man¤&&%%er, Ol¤ Tr#¤#%rd å gjøre. Det har jeg hatt siden 1975.
I`ts only one real United!!!
Super,super Leeds!
Super, super Leeds,
Super, super Leeds!
Super Leeds UNITED!
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
merkelig, du som ikke liker United noe særlig, også kjøper du ett blad med en United stjerne på forsiden.. hmmm. skap Man United fan???????
hva er så fasinerende med bråk rundt fotball kamper? er det det som er poenget med å gå på fotball i de landa? å bråke og sloss? og enda værre, her hjemme lages det repotasjer om det så folk kann kjøpe blader å lese om det som underholdning! Hva er poenget?
Har du ikke sett det? har du ikke vært der? har du ikke følt det? da er det ingen vits å snakke dritt om dette.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Jørn Moum
Opprinnelig postet av Klokan
Har du ikke sett det? har du ikke vært der? har du ikke følt det? da er det ingen vits å snakke dritt om dette.
Jeg savnet et poeng i det innlegget, Zoran. Virker nesten som om du har en postiv holdning til det med bråk på fotball-kamper.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Burn in hell, por favore..
Jørn Moum
Opprinnelig postet av bønna
Han snakker vel om hatet i Kroatia, når Hajduk og Dinamo braker sammen. Hat er en veldig sterk følelse og når man er midt i en sånn heksegryte som et av de største derbyene i Sør-Europa så er det ikke rart det fascinerer, på samme måte som sterk kjærlighet for et lag gjør.
Joda, skjønner at man kan bli fasinert av slikt, men han sier jo at det er unødvendig å slenge dritt om det så da tolker jeg at han liker slikt. Ikke for det, han har jo fortid i BBB selv og etter hva jeg har hørt er ikke de mors beste barn..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
Opprinnelig postet av Bob Page
Han snakker vel om hatet i Kroatia, når Hajduk og Dinamo braker sammen. Hat er en veldig sterk følelse og når man er midt i en sånn heksegryte som et av de største derbyene i Sør-Europa så er det ikke rart det fascinerer, på samme måte som sterk kjærlighet for et lag gjør.
Joda, skjønner at man kan bli fasinert av slikt, men han sier jo at det er unødvendig å slenge dritt om det så da tolker jeg at han liker slikt. Ikke for det, han har jo fortid i BBB selv og etter hva jeg har hørt er ikke de mors beste barn..
der nede er du nok mors beste barn hvis du sloss etter kamper, virker sånn ihvertfall...
Jørn Moum
hehe, men vi er nok ikke helt skånet for slikt her i Norge heller. Bare se på Norge-Bosnia-kampen, desuten har jeg hørt at det ikke akuratt lønner seg å gå i FFK-supporterutstyr i Hamar. Mer lokalt, så var det jo noen fra Lillestrøm som prøvde å skape bråk etter hjemmekampen mot LSK i fjor..
---
----
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 31 mar 07, 18:24
Endret: 31 mar 07, 18:25
Jørn Moum
küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe
Frihet For Ultras!!!!!
Opprinnelig postet av DeMeNteD
Engasjerte supportere er fy fy.. Tanter som står og klapper men holder helt kjeft er tingen! norsk supporterkultur i ett nøtteskall..
så du mener det..
Jeg har aldri sagt at supportere ikke skal være engasjerte, i denne tråden har jeg faktisk ikke nevnt noe om engasjement idet hele tatt.
Jeg er faktisk ganske så engasjert, jeg skriker å hyler å bærer meg kampen igjennom jeg, men etter kampen, er jeg ferdig med kampen, og trenger derfor ikke bråke og sloss. Kampen spilles på banen, synges på tribunen, og er ferdig når folk går fra stadion.
Du forstår det kanskje ikke, men det går ann å heie på ett lag uten å sloss og lage kvalme.
Jørn Moum
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av Bob Page
der nede er du nok mors beste barn hvis du sloss etter kamper, virker sånn ihvertfall...
Hva vet du om "der nede" da? Nå må du jammen slutte å snakke så nedlatende om hjemmelandet mitt. Og en ting til... Jonek har ikke nevnt bråket i det hele tatt. Ikke jeg heller. Jeg har nevnt noe som egentlig i norsk har ikke ord en gang og på engelsk heter det så fint som Passion .
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
jeg snakker ikke nedlatende om landet ditt, jeg snakker nedlatende om den type fotball kultur som inneholder bråk før og etter kamp, slossing istedenfor eller i tillegg til å heie på laget sitt.
passion sier du, er det ikke noe Norsk ord for det? hmmm... merkelig, trodde lidenskap var ett Norsk ord jeg gitt... men tar kanskje feil..
Jørn Moum
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914