Ciaran Martyn klar for FFK
---------------------------
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Opprinnelig postet av keiko99
Har ikke kommet for å slite benken
Nei, men det kan jeg allerede nå fortelle dere at han kommer til å gjøre mot LSK.......
Opprinnelig postet av Vlad
personlig er jeg glad for litt britisk blod på laget..han er offensivt ute og sier han ikke er kommet for å slite benk..bra ! keeran!!
Jeg er full av positive fordommer overfor spesielt irske spillere. Har inntrykk av at de er svært disiplinerte lagspillere, og at de egentlig spiller veldig rent og ryddig, samtidig som de trår til i taklingene som om de gjorde en dårlig kamp om de ikke mistet en tann eller to. Vet ikke hvor mye det gjelder alle og enhver, men et sted må jeg ha fått det inntrykket. Beskrivelsene av Martyn passer da som omtrentelig i alle fall.
Ellers er det en bra ting med Martyn at motivasjonen hans burde være på topp. 27 år, da er nok dette den sjansen han får til å skape en proffkarriere i utlandet. Hvem andre vil vel ha ham hvis han flopper i FFK? Han har alt å vinne, ingenting å tape.
Noe av det samme gjelder for Beko og Konan. Deres vei videre i karrieren beror på at de viser i FFK at de er for gode for norsk fotball. Jeg mener, én ting er å elske byen og være lokalpatriot, men når vi en gang har utenlandsproffer på laget som ikke har den tilhørigheten så er det bra at de er spillere som har alt å bevise.
Pos | Team | P | W | D | L | F | A | GD | Pts |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Shelbourne | 30 | 18 | 8 | 4 | 60 | 27 | 33 | 62 |
2 | Derry City | 30 | 18 | 8 | 4 | 46 | 20 | 26 | 62 |
3 | Drogheda United | 30 | 16 | 10 | 4 | 37 | 23 | 14 | 58 |
4 | Cork City | 30 | 15 | 11 | 4 | 37 | 15 | 22 | 56 |
5 | Sligo Rovers | 30 | 11 | 7 | 12 | 33 | 42 | -09 | 40 |
6 | UCD | 30 | 9 | 11 | 10 | 26 | 26 | 00 | 38 |
7 | St. Patrick`s Athletic | 30 | 9 | 10 | 11 | 32 | 29 | 03 | 37 |
8 | Longford Town | 30 | 8 | 10 | 12 | 23 | 27 | -04 | 34 |
9 | Bohemians | 30 | 9 | 5 | 16 | 29 | 34 | -05 | 29(*) |
10 | Bray Wanderers | 30 | 3 | 8 | 19 | 22 | 64 | -42 | 17 |
11 | Waterford United | 30 | 2 | 6 | 22 | 20 | 58 | -38 | 12 |
Her ser vi fjorårets tabell i Irland. Legg merke til at det scores lite mål i Irland I forhold til Norge. Ikke rart til at Martyn var mestscorende midtbanespiller i Irland med en 7-8 mål.Ofte 1-0 kamper i denne serien. Jeg kan godt tenke meg at spillet er mere åpent/offensivt i Norge.Kanskje mer deffensiv disiplin i Irland? Mulig Martyn kan få bedre boltrerom i den Norske serien? Kanskje han klarer 7-8 i Norge også....med 26 kamper?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Her ser vi fjorårets tabell i Irland. Legg merke til at det scores lite mål i Irland I forhold til Norge. Ikke rart til at Martyn var mestscorende midtbanespiller i Irland med en 7-8 mål.Ofte 1-0 kamper i denne serien. Jeg kan godt tenke meg at spillet er mere åpent/offensivt i Norge.Kanskje mer deffensiv disiplin i Irland? Mulig Martyn kan få bedre boltrerom i den Norske serien? Kanskje han klarer 7-8 i Norge også....med 26 kamper?
jeg har trua på godeste martyn jeg, selvom han kommer til ett høyere nivå, tror jeg han kan klare å putte mellom 4-8 mål iløpet av sesongen, og da vil jeg være fornøyd, fofana kommer til å putte flere.. hehe
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Seriestarten nærmer seg....
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
Opprinnelig postet av FFK1903
Litt off-topic, men hvis Derry ikke får Shelbournes plass i CL-kvalifiseringen, så kan vel kanskje FFK møte gamleklubben til iren? Jeg hadde i hvert fall ikke takket nei til en tur til Irland, har vært litt rundt omkring, til og med i Derry, bedre kjent som Londonderry. Ikke akkurat en by å anbefale rent sightseeingmessig.
hadde sikkert vært tøfft for martyn også det.. hehe..
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Seriestarten nærmer seg....
Stones til Norge 8 august! Billetter er bestil, betalt og mottatt! :-)
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Han trente ikke med ffk før de dro til Nederland! Han møtte dem der nede!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Jepmaster
Han er med i troppen mot lillestrøm men er litt rusten ennåHan trente ikke med ffk før de dro til Nederland! Han møtte dem der nede!
Opprinnelig postet av paco
Han er med i troppen mot lillestrøm men er litt rusten ennåHan trente ikke med ffk før de dro til Nederland! Han møtte dem der nede!
Litt rusten ennå?
Han kommer jo fra seriespill i Irland? Mulig du mente,at han ikke er i toppform?At han har hadt en formsvikt i 2007 sesongen hitil?
Opprinnelig postet av paco
Er Brian i troppen?
Opprinnelig postet av Patrioten
Ja mener han er med men trenger et par uker til for og trene seg inn i lagetOpprinnelig postet av paco
Er Brian i troppen?
Er det noe her inne som har sett denne karen på trening? Kan ikke se at noen noe sted har skrevet om han??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914